The news is by your side.

Advertisement

شاہ سلمان کا یمنی اور سوڈانی شہداء کے خاندانوں کی حج پر سرکاری میزبانی کا حکم

ریاض: سعودی عرب کے فرماں روا شاہ سلمان بن عبدالعزیز نے یمن کی قومی فوج اور سوڈانی فوج کے شہداء کے خاندانوں کے ڈیڑھ ہزار افراد کی حج کے دوران میں سرکاری میزبانی کا حکم دیا ہے۔

عرب میڈیا کے مطابق یمن اور سوڈان کے یہ فوجی جنگ زدہ پڑوسی ملک میں حوثی باغیوں کے خلاف سعودی عرب کی قیادت میں عرب اتحاد آپریشن فیصلہ کن طوفان اور آپریشن امید کی بحالی میں لڑتے ہوئے شہید ہوگئے تھے۔

ان شہداء کے خاندانوں کی شاہ سلمان کی مہمان نوازی کے پروگرام برائے حج اور عمرہ کے تحت میزبانی کی جائے گی، سعودی عرب کی وزارت برائے اسلامی امور اور دعوت و ارشاد اس پروگرام کی نگران ہیں۔

سعودی وزیر برائے اسلامی امور اور دعوت و ارشاد شیخ عبداللطیف بن عبدالعزیز نے ایک بیان میں کہا ہے کہ ‘‘اس پروگرام اور شاہ سلمان کے حکم سے یمن میں ہمارے بھائیوں کی سرزمین اور عوام کے دفاع کے لیے ان شہداء کی دلیرانہ قربانیوں کی تحسین ظاہر ہوتی ہے، اللہ تعالیٰ ان شہداء کی مغفرت فرمائے۔

ان کا کہنا تھا کہ سعودی کے دوسرے سرکاری محکموں کے ساتھ روابط سے ان شہداء کے خاندانوں کو سہولتیں بہم پہنچانے کے لیے تمام ضروری اقدامات کیے جائیں گے تاکہ وہ باآسانی حج ادا کرسکیں۔


خبر کے بارے میں اپنی رائے کا اظہار کمنٹس میں کریں۔ مذکورہ معلومات کو زیادہ سے زیادہ لوگوں تک پہنچانے کے لیے سوشل میڈیا پر شیئر کریں۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں