The news is by your side.

Advertisement

کویت : مسافروں کی شکایت پر متعدد ائیرلائنز کیخلاف سخت کارروائی

کویت سٹی : فضائی مسافروں کی شکایت پر کویت ڈائریکٹوریٹ جنرل آف سول ایوی ایشن نے 8 ایئرلائنز اور ایئرلائن دفاتر پر جرمانہ عائد کردیا۔

تفصیلات کے مطابق ڈائریکٹوریٹ جنرل آف سول ایوی ایشن (ڈی جی سی اے) کی شکایات اور ثالثی کمیٹی نے مسافروں کی شکایات اور ریاست کویت میں کام کرنے والے سیاحت اور سفری دفاتر اور ایئر لائنز کی جانب سے کی جانے والی خلاف ورزیوں کا جائزہ لینے کے لیے ایک اجلاس منعقد کیا۔

کمیٹی کے چیئرمین اور ایئر ٹرانسپورٹ ڈیپارٹمنٹ کے ڈائریکٹر عبداللہ الراجحی نے کہا کہ کمیٹی نے تمام خلاف ورزیوں بشمول 8 کمپنیوں جنہوں نے ایئر ٹرانسپورٹ مارکیٹ سے متعلقہ قوانین اور ڈی جی سی اے کے جاری کردہ سرکلر کی خلاف ورزی کے خلاف دائر کردہ شکایتوں کا جائزہ لیا۔

انہوں نے مزید کہا کہ کمیٹی نے خلاف ورزی کرنے والی کمپنیوں کے خلاف جرمانے اور تمام قانونی اقدامات کرنے کے فیصلے جاری کیے۔

ایئر ٹرانسپورٹ مارکیٹ ریاست کویت کو ریگولیٹ کرنے سے متعلق1987 کے حکم نامہ نمبر 31 کے آرٹیکل 12کی خلاف ورزی کرنے پر مجاز حکام کو سوشل میڈیا اکاؤنٹس میں سے ایک کا حوالہ دینے کے علاوہ ہے۔

الراجحی نے کمپنیوں اور دفاتر کو کویت میں ایئر ٹرانسپورٹ مارکیٹ کے کام کو ریگولیٹ کرنے کے لیے جاری کردہ تمام قوانین اور سرکلر کی پابندی کی ضرورت پر زور دیا۔

Comments

یہ بھی پڑھیں