The news is by your side.

Advertisement

چھمب سیکٹرپرشہادت پانے والے پاک فوج کے 4 جوان فوجی اعزازکے ساتھ سپردخاک

راولپنڈی : چھمب سیکٹر میں شہید پاک فوج کے جوان شیر زمان اور غلام قاسم ، محمد طیب اور صوبیدار محمد صادق کوپورے فوجی اعزاز کےساتھ آبائی علاقوں میں سپردخاک کردیاگیا۔

تفصیلات کے مطابق ایل اوسی پردھماکے میں شہید کرک کےجوان شیر زمان کی نماز جنارہ ادا کی گئی، نماز جنازہ میں بڑی تعداد میں فوجی، سیاسی وسماجی شخصیات نےشرکت کی۔

نماز جنازہ کے بعد شیر زمان کو آبائی قبرستان میں فوجی اعزاز کے ساتھ سپردخاک کردیا گیا، شہید کی قبر پر پھولوں کی چادر چڑھائی گئی اور فوجی دستے نے سلامی دی، شہید نے پسماندگان میں 2 بیٹے، بیٹی، بیوہ اور والد کو چھوڑا ہے۔

سرگودھا کی تحصیل ساہیوال سےتعلق رکھنےوالے چھمب سیکٹر میں شہید پاک فوج کے سپاہی غلام قاسم کی نماز جنازہ رات گئے ادا کی گئی، جس میں گارڈ آف آنرپیش کیاگیا اور والدہ کوشہید کی یونیفارم اوربیجز دیےگئے، اہلخانہ کا کہنا تھا کہ بیٹے کی شہادت پر فخر ہے۔

خوشاب میں چھمب سیکٹر کے شہید جوان طیب کی نمازجنازہ آبائی گاؤں میں اداکردی گئی ، جس کے بعد محمد طیب کو پورے فوجی اعزازکےساتھ سپردخاک کیاگیا، اس موقع پرسول و فوجی افسران ضلعی افسران سمیت مقامی افراد کی بڑی تعداد شریک تھیں۔

چھمب سیکٹر میں شہید ہونے والے صوبیدار محمد صادق کی نمازِ جنازہ پورے فوجی اعزاز کے ساتھ انکے آبائی علاقہ وادی نیلم جورا بانڈی میں ادا کر دی ۔ نمازِ جنازہ میں اسپیکر اسمبلی شاہ غلام قادر فوجی و سول افسران ڈپٹی کمشنر راجہ شاھد اور مقامی افراد کی بڑی تعداد نے شرکت  کی ، جبکہ ان کی تدفین بھی آبائی قبرستان میں کی گئی۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں