الیکشن کمیشن نےعمران خان کو لودھراں جلسے میں خطاب سے روک دیا -
The news is by your side.

Advertisement

الیکشن کمیشن نےعمران خان کو لودھراں جلسے میں خطاب سے روک دیا

اسلام آباد: الیکشن کمیشن آف پاکستان نے تحریک انصاف کے سربراہ عمراں خان کو لودھراں جلسے میں خطاب کرنے سے روکتے ہوئے نوٹس جاری کردیے گئے۔

تفصیلات کے مطابق الیکشن کمیشن آف پاکستان نے عمران خان کے لودھراں جلسے میں خطاب کو ضابطہ اخلاق کی خلاف ورزی قرار دیتے ہوئے جلسے سے خطاب نہ کرنے کا حکم نامہ جاری کر دیا‘ ریٹرننگ افسر نے عمران خان اور علی ترین کو نوٹس جاری کردیا۔

الیکشن کمیشن کی جانب سے موقف اختیار کیا گیا ہے کہ وزیراعظم‘ وزراء اور ارکانِ پارلیمنٹ کسی بھی حلقے میں جاری الیکشن کمپئین کے دوران وہاں کا دورہ نہیں کرسکتے ۔ یاد رہے کہ این اے154میں12فروری کو ضمنی انتخابات ہورہےہیں۔

خیال رہے کہ پاکستان تحریک انصاف کی جانب سے جہانگیرترین کی نااہلی کے بعد خالی ہونے والی نشست پران کے صاحبزادے علی ترین کو ٹکٹ دیا گیا تھا۔

تحریک انصاف نے اس ضمنی انتخاب کے سلسلے میں آج شام ایک جلسے کا انعقاد کیا تھا جس میں پارٹی سربراہ عمران خان کا خطاب طے تھا۔ جلسے میں شرکت کے لئے تحریک انصاف کے حامی اور ووٹرز کثیر تعداد میں جلسہ گاہ پہنچنا شروع ہوچکے ہیں۔


خبر کے بارے میں اپنی رائے کا اظہار کمنٹس میں کریں‘ مذکورہ معلومات  کو زیادہ سے زیادہ لوگوں تک پہچانے کےلیے سوشل میڈیا پرشیئر کریں

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں