برطانوی دارالحکومت میں فائرنگ، 3 افراد زخمی: London: Firing: Police
The news is by your side.

Advertisement

برطانوی دارالحکومت میں فائرنگ، 3 افراد زخمی

لندن: برطانوی دارالحکومت میں ٹیوب اسٹیشن کے باہر فائرنگ کے نتیجے میں 3 افراد شدید زخمی ہوگئے، پولیس نے کارروائی شروع کردی۔

تفصیلات کے مطابق لندن کے علاقے کنگس بری میں قائم ایک ٹیوب اسٹیشن کے باہر فائرنگ کا واقعہ پیش آیا جس کے نتیجے میں تین افراد شدید زخمی ہوگئے، سیکیورٹی اہلکاروں نے کارروائی شروع کردی۔

برطانوی میڈیا کے مطابق اسکاٹ لینڈ یارڈ پولیس نے جائے وقوعہ پر پہنچ کر قانونی کارروائی شروع کردی ہے جبکہ ابھی تک کوئی گرفتاری عمل میں نہیں آئی۔

پولیس کا کہنا ہے کہ اس افسوس ناک واقعے میں تین افراد زخمی ہوئے ہیں، ہمیں اس فائرنگ کی اطلاع مقامی وقت کے مطابق رات 9:45 بجے ملی جس کے بعد فوری طور پر ریسکیو اور پولیس اہلکار الرٹ ہونے اور جائے وقوعہ پہنچے۔

لندن میں نامعلوم شخص کی فائرنگ، بچے زخمی

پولیس کا یہ بھی کہنا تھا کہ واقعہ بظاہر دہشت گردی کا نہیں لگتا، تاہم تحقیقات کر رہے ہیں جلد حقائق سامنے آجائیں گے، جبکہ زخمیوں کی حالت خطرے سے باہر ہے۔

یاد رہے کہ رواں سال 7 مئی کو لندن کے شمال مغربی علاقے ویلڈ اسٹون میں نامعلوم شخص کی فائرنگ سے دو 13 اور 15 سالہ لڑکے زخمی ہوگئے تھے، بعد ازاں پولیس کو حملہ آور کا سراغ لگانے میں بھی بڑی دشواریوں کا سامنا کرنا پڑا تھا۔

علاوہ ازیں رواں سال مارچ میں برطانوی حکام نے کہا تھا کہ لندن میں فائرنگ اور چاقو زنی کے واقعات پولیس افسران کی کم نفری کی وجہ سے پیش آرہے ہیں، جس کے بعد حکام نے مشرقی لندن میں حالیہ دنوں ہونے والے فائرنگ اور چاقو زنی کے واقعات کے پیش نظرمیٹروپولیٹن پولیس کے مزید 300 افسران کو مذکورہ علاقے میں تعینات کیا تھا تاکہ جرائم پر قابو پایا جاسکے۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں