The news is by your side.

Advertisement

ایل پی جی کی قیمت میں ایک بار پھر اضافہ

اسلام آباد: آئل اینڈ گیس ریگولیٹری اتھارٹی (اوگرا) نے نومبر کے لیے گھریلو اور کمرشل ایل پی جی کی قیمت میں 9.66 روپے فی کلو کا اضافہ کردیا ہے۔

تفصیلات کے مطابق ایل پی جی کی نئی قیمت کا نوٹیفکیشن جاری کر دیا ہے، جاری کردہ نوٹیفکیشن کے مطابق 11.8کلو گرام گھریلو سلنڈر کی نئی قیمت 1530.34 روپے مقرر کردی گئی ہے جبکہ کمرشل صارفین کے لئے ایل پی جی سلنڈر کی قیمت میں 114.05 روپےاضافہ ہوا ہے۔واضح رہے کہ چوبیس اکتوبر کو بھی  بین الاقوامی مارکیٹ میں ایل پی جی کی قیمت میں 60 ڈالر فی ٹن اضافے کے بعد ایل پی جی کی قیمت میں 10 روپے اضافہ کیا گیا تھا۔

یہ بھی پڑھیں:  حکومت کا پیٹرولیم مصنوعات کی قیمتوں میں کمی کا اعلان

چیئرمین ایل پی جی ڈسٹری بیوٹرز ایسوسی ایشن عرفان کھوکھر کا کہنا تھا کہ بین الاقوامی مارکیٹ میں ایل پی جی کی قیمت میں 60 ڈالر فی ٹن اضافہ ہوا جس کے بعد ملک میں ایل پی جی کی قیمت میں 10 روپے کا اضافہ ہوا ہے۔

عرفان کھوکھر کے مطابق قیمت کے اضافے کے بعد ایل پی جی 130 روپے فی کلو پہنچ گئی ہے، گھریلو سلنڈر 120، کمرشل سلنڈر 455 روپے مہنگا ہوگیا۔

ساتھ ہی ان کا کہنا تھا کہ سردیوں میں قدرتی گیس کم پریشر اور کم مقدار کی وجہ سے غریب عوام کو میسر نہ ہوگی اور لوگوں کیلئے ایل پی جی کے علاوہ کوئی دوسرا چارہ نہ ہوگا۔

Comments

یہ بھی پڑھیں