The news is by your side.

Advertisement

“ماہرہ پاکستان کی شاہ رخ خان ہیں”

لاہور : پاکستن شوبز انڈسٹری کی نامور اداکارہ ماہرہ خان کو بالی ووڈ اداکار شاہ رخ خان کے ہم پلہ قرار دے دیا گیا۔ یہ اعزاز انہیں پاکستانی اداکارہ حرامانی نے دیا ہے۔

تفصیلات کے مطابق پاکستان ڈرامہ انڈسٹری کی معروف اداکارہ حرا ترین نے ایک ٹی وی چینل کے پروگرام میں اپنے شوہر علی سفینا کے ہمراہ شرکت کی۔

اس پروگرام میں اُنہوں نے اپنی نئی ازدواجی زندگی، معاشرتی مسائل سمیت اپنے کیرئیر کے حوالے سے کھل کر بات چیت کی اور چند چبھتے ہوئے سوالات کے بھی جوابات دئیے۔

پروگرام کے دوران میزبان احسن خان کی جانب سے ایک سیگمنٹ میں اداکارہ کو یہ بتانا تھا کہ اُنہیں ذاتی طور پر کس اداکار یا اداکارہ کا کام پسند ہے۔

اس سیگمنٹ کے دوران علی سفینا نے اپنی اہلیہ کی طرف سے جواب دیتے ہوئے کہا کہ حرا کو ماہرہ خان کی اداکاری پسند نہیں۔

شوہر کی بات سے متفق نہ ہوتے ہوئے حرا ترین نے کہا کہ مجھے ماہرہ خان کی اداکاری بہت پسند ہے بلکہ شوبز انڈسٹری میں سب سے زیادہ اُن کا کام ہی پسند آتا ہے۔ حرا ترین نے کہا کہ ماہرہ خان تو پاکستان کی شاہ رخ خان ہیں۔

دوسری جانب علی سفینا نے کہا کہ ماہرہ خان کام اچھا کرتی ہیں لیکن میرے خیال میں اُنہیں مزید اپنی اداکاری پر کام کرنے کی ضرورت ہے۔

واضح رہے کہ اداکارہ حرا ترین اور علی سفینا نے سال 2013 میں شادی کی تھی اور اس جوڑی کے ہاں شادی کے چار سال بعد دسمبر2017 میں پہلی بیٹی کی پیدائش ہوئی تھی۔

Comments

یہ بھی پڑھیں