The news is by your side.

Advertisement

لندن میں کوروناوائرس سے انتقال کرنے والے 10مسلمانوں کی اجتماعی نماز جنازہ و تدفین

لندن : جنوبی لندن کے علاقے میں پہلی بارمسلمانوں کی اجتماعی نمازجنازہ اورتدفین کی گئی ، کورونا وائرس سے برطانیہ میں اب تک 8 ہزار958 افراد ہلاک ہوچکے ہیں۔

تفصیلات کے مطابق کوروناوائرس سےانتقال کرنےوالے مسلمانوں کی اجتماعی تدفین کر دی گئی،ساؤتھ لندن کے قبرستان میں10میتوں کی اجتماعی تدفین کی گئی  جبکہ تمام افرادکی نمازجنازہ بھی اجتماعی طورپرپڑھائی گئی۔

امام مسجد کا کہنا ہے کہ برطانیہ میں پہلی بارمسلمانوں کواجتماعی تدفین کرناپڑ رہی ہے۔

خیال رہے برطانیہ میں کورونا وائرس سے ایک دن میں نوسواسی افراد ہلاک ہوگئے، جس کے بعد کورونا وائرس سے برطانیہ میں اب تک 8 ہزار958 افراد ہلاک ہوچکے ہیں جبکہ73 ہزار 758 متاثرہیں۔

برطانوی حکام کا کہنا ہے لاک ڈاؤن اورورک فرام ہوم کا دورانیہ ایک سال تک ہوسکتا ہے، دس میں سے نوبرطانوی شہری گھروں میں رہنے کی ہدایت پرعمل کررہے ہیں۔

واضح رہے کورونا وائرس سے دنیا بھرمیں ہلاکتوں کی تعداد ایک لاکھ سے زائد ہوگئی جبکہ 16 لاکھ 99 ہزار632 متاثرہیں اور کے3 لاکھ چھیہترہزار303 مریض صحت یاب ہوچکے ہیں۔

کورونا وائرس سے اٹلی میں 18ہزارسے زائد افراد جان گنوا چکے اورایک لاکھ سے زیادہ متاثرہیں، اسپین میں ہلاکتوں کی تعداد 16ہزار اکیاسی ہوگئی ہے جبکہ فرانس میں 13 ہزار جان سے گئے۔

Comments

یہ بھی پڑھیں