امریکی اراکین کانگریس کو بھی وزیر اعظم پاکستان عمران خان سے امیدیں: US
The news is by your side.

Advertisement

امریکی اراکین کانگریس کو بھی وزیر اعظم پاکستان عمران خان سے امیدیں

واشنگٹن: امریکی اراکین کانگریس نے بھی پاکستان کے وزیر اعظم عمران خان سے امیدیں باندھ لیں، اراکین نے دونوں ملکوں کے درمیان مضبوط تعلقات کی نوید سنادی۔

تفصیلات کے مطابق امریکی اراکین کانگریس سکاٹ پیری اور تھامس گیرٹ نے اے آر وائی نیوز سے خصوصی گفتگو کی اس دوران دونوں اراکین عمران خان کی تعریف کیے بغیر نہ رہ سکے۔

تھامس گیرٹ کا کہنا تھا کہ عمران خان سے بہت امیدیں ہیں، ٹرمپ انتظامیہ حکم نامہ جاری کرنے کے بجائے سفارت کاری سے کام لے۔

دوسری جانب رکن امریکی کانگریس سکاٹ پیری کا کہنا تھا کہ اقلیتوں سے متعلق عمران خان کے بیانات خوش آئند ہیں، عمران خان کے دور میں پاک امریکا تعلقات میں بہتری آئے گی۔

آرمی چیف سے امریکی وزیرِ خارجہ کی ملاقات، مل کر کام کرنے پر اتفاق

خیال رہے کہ گذشتہ روز امریکی وزیر خارجہ مائیک پومپیو نے پاکستان کا دورہ کیا تھا اور وزیرِ اعظم ہاؤس میں عمران خان سے امریکی وزیرِ خارجہ نے ملاقات کی تھی جس میں دہشت گردی کے خلاف جنگ میں تعاون بڑھانے پر تبادلۂ خیال بھی ہوا تھا۔

عمران خان نے کہا تھا کہ پاکستان امریکا سے مل کر قیام امن کے لیے کردار ادا کرتا رہے گا، پاکستان نے دہشت گردی کے خلاف جنگ میں بے پناہ قربانیاں دیں، امریکا سےعزت و احترام پرمبنی تعلقات چاہتے ہیں۔

واضح رہے کہ امریکی وزیرِ خارجہ مائیک پومپیو نے پاک فوج کے سربراہ جنرل قمر جاوید باجوہ کے ساتھ علیحدہ ملاقات کی تھی، ملاقات میں خطے میں امن کے لیے مل کر کام کرنے پر اتفاق کیا گیا تھا۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں