The news is by your side.

Advertisement

“سرفراز احمد کی صلاحیتوں پر کسی کو شبہ نہیں ہونا چاہیئے “

کراچی: کوئٹہ گلیڈی ایٹرز کے ہیڈ کوچ معین خان نے اعتراف کیا ہے کہ ٹیم کی بیٹنگ اچھی ہے مگر بولرز اچھی کارکردگی کا مظاہرہ نہیں کرپارہے ہیں۔

تفصیلات کے مطابق پشاور زلمی کے خلاف ہائی اسکورنگ میچ میں شکست کے بعد گفتگو کرتے ہوئے کوئٹہ گلیڈی ایٹرز کے ہیڈ کوچ معین خان نے کہا کہ اوس کی وجہ سے بولرز کو مسائل ہو رہے ہیں، بولرز کوشش ضرور کر رہے ہیں لیکن کنڈیشن کی وجہ سے مشکل ہو رہی ہے۔

معین خان کا کہنا تھا کہ میں نہیں سمجھتا کہ 19ویں اوور کی وجہ سے ہم میچ ہارے، ہائی اسکورنگ میچ ٹارگٹ کا دفاع کرتے وقت فیلڈنگ اہم ہوتی ہے اور ہم نے فیلڈنگ اچھی نہیں کی۔

کوئٹہ گلیڈی ایٹرز کا کہنا تھا کہ ٹیم اپنی جانب سے پوری کوشش کر رہی ہے، ایسی صورت حال میں بولرز کی ذمے داری ہے کہ وہ گیند بازی میں ورائٹی لائیں، بطور کوچ میری ذمہ داری ہے کہ بولرز کا مورال بلند کروں۔

یہ بھی پڑھیں:  کوئٹہ کے خلاف کیا پلان تھا؟ پشاور زلمی کے حیدر علی نے بتادیا

معین خان نے سرفراز احمد کا بھرپور دفاع کرتے ہوئے کہا کہ کوئٹہ گلیڈی ایٹرز کا کپتان ایک شاندار پروفیشنل ہے، اس کی صلاحیتوں پر کسی کو شبہ نہیں ہونا چاہیے، سرفراز نے ہمیشہ اپنی ٹیم کیلئے پرفارم کیا ہے، انہوں نے مزید کہا کہ سرفراز احمد بھی ٹیم میں کم بیک کا سوچ کر محنت کر رہا ہے اور رضوان بھی اچھا کھیل رہا ہے۔

واضح رہے کہ کراچی کے نیشنل اسٹیڈیم میں گزشتہ روز کھیلے گئے پی ایس ایل کے آٹھویں میچ میں دلچسپ اور سنسنی خیز مقابلے کے بعد پشاور زلمی نے کوئٹہ گلیڈی ایٹرز کو 3 وکٹوں سے شکست سے دوچار کیا تھا۔

Comments

یہ بھی پڑھیں