The news is by your side.

Advertisement

افغان طالبان کے لیے بڑی خبر، ماسکو میں سفارت خانہ مکمل فعال ہونے کے قریب

چین: روس کی جانب سے ماسکو میں افغان سفارت خانہ مکمل فعال کیا جا رہا ہے، اس سلسلے میں چین میں افغان وزیر خارجہ مولوی امیر خان متقی کی روسی وزیر خارجہ سرگی لاوروف سے اہم ملاقات ہوئی ہے۔

تفصیلات کے مطابق علاقائی ممالک کے وزرائے خارجہ کانفرنس میں شرکت کے لیے افغان وزیر خارجہ متقی اس وقت چین میں ہیں، انھوں نے روسی ہم منصب سے ملاقات کی اور عالمی فورمز پر روس کی حمایت کا شکریہ ادا کیا۔

مولوی امیر خان متقی نے اس بات پر خوشی کا اظہار کیا کہ ماسکو نے افغان سفارت خانے کے لیے مقرر کردہ نئے سفیر کو تسلیم کر لیا ہے۔

انھوں نے امید ظاہر کی کہ اسی طرح ماسکو میں واقع افغان سفارت خانہ بھی مکمل فعال کیا جائے گا۔ انھوں نے گزشتہ دنوں روسی وفد کی کابل آمد کا خیر مقدم کیا اور اسے تعلقات کی بہتری کے لیے اچھا قدم قرار دیا۔

روسی وزیر خارجہ نے کہا کہ عالمی برادری کو افغانستان کے حوالے سے فعال کردار ادا کرنا چاہیے اور افغان حکومت کو تسلیم کرنے کا مسئلہ جلد از جلد حل کر دینا چاہیے۔

سرگی لاوروف کا کہنا تھا افغان عوام سے تعاون ہمارے لیے اہم ہے، افغان سفیر ماسکو آ چکے ہیں، ہماری کوشش ہوگی ماسکو میں افغان سفارت خانہ پوری طرح فعال ہو۔

Comments

یہ بھی پڑھیں