The news is by your side.

Advertisement

ایم کیو ایم کا حکومت سے اتحاد برقرار رکھنے کا فیصلہ

وفاقی حکومت کی اتحادی متحدہ قومی موومنٹ (پاکستان) نے شہبازشریف کو دوٹوک پیغام دیا ہے کہ وہ پی ٹی آئی کے ساتھ اتحاد کو برقرار رکھیں گے۔

اے آر وائی نیوز کے ہیڈآف انویسٹی گیشن سیل نعیم اشرف نے اپنے ذرائع کے حوالے سے بتایا کہ ایم کیوایم نے وفاقی حکومت کے ساتھ اتحادی رہنے کا فیصلہ کیا ہے اور اس بات کو ن لیگی قیادت پر واضح کر دیا ہے کہ وہ اتحاد سے بالکل باہر نہیں آرہے۔

ایم کیوایم نے چوہدری برادران کو یقین دلایا ہے کہ وہ اہم اتحادی کے طور پر حکومت کے ساتھ رہیں گے جب کہ شہبازشریف کو کسی بھی طرح کا کوئی گرین سگنل نہیں دیا۔

ملاقاتوں میں ایم کیو ایم رہنماؤں نے کہا کہ ہم نے پی پی اور ن لیگ کو پہلے بھی آزمایا ہوا ہے ان کے مقابلے میں کم از کم پی ٹی آئی شکایات پر اکثر کا ازالہ کرتی ہے ہماری شکایات اور تحفظات کو نوٹس لیتی ہے اور کسی حد تک ہمارے مطالبات پر سنجیدگی کا اظہار کرتی ہے۔

ایم کیوایم رہنما وسیم اختر نے اےآروائی نیوزسےگفتگو کرتے ہوئے کہا کہ ہم حکومت کےاتحادی ہیں وفاقی حکومت میں ہمارا ایک وزیر ہے ہم نےن لیگ کوکسی چیزکایقین نہیں دلایا کیونکہ یقین اس وقت دلایاجائےجب کوئی چیز سامنے آئے۔

وسیم اختر نے کہا کہ اپوزیشن ابھی کلیئرنہیں ہے ہم نےکہاجب کوئی بات سامنےآئےگی تورابطہ کمیٹی فیصلہ کریگی ہم نے ن لیگ سےکہا ہرچیزمیں حتمی فیصلہ رابطہ کمیٹی کاہوگا۔

Comments

یہ بھی پڑھیں