ساری زندگی کنوینرنہیں بنوں گا: عامرخان آبدیدہ ہوگئے MQM-P
The news is by your side.

Advertisement

ساری زندگی کنوینرنہیں بنوں گا: عامرخان آبدیدہ ہوگئے

کراچی:‌ایم کیو ایم کے سینئر رہنما عامر خان سلمان مجاہد کی جانب سے سازش کے الزامات پرآبدیدہ ہوگئے اور ساری زندگی کنوینرنہ بننے کا اعلان کر دیا.

تفصیلات کے مطابق کراچی کی سیاست میں لمحہ بہ لمحہ بدلتی صورت حال میں ایک اور ڈرامائی موڑ آ گیا ہے، کچھ دیر قبل پاک سر زمین پارٹی سے وابستہ سلمان بلوچ نے پی آئی بی پہنچ کر فاروق ستار کی حمایت کرتے ہوئے عامر خان پر سازشیں کرنے کا الزام عائد کیا تھا.

سلمان بلوچ کی تقریر کے فوری بعد رابطہ کمیٹی نے بہادر آباد میں‌ پریس کانفرنس کی، جہاں‌ کئی جذباتی مناظر دیکھنے میں‌ آئے. عامر خان نے کہا کہ انھوں‌ نے کبھی سربراہی کی خواہش نہیں‌ کی، بےہودہ الزامات لگائے گئے، مگر میں کسی بات کا جواب نہیں دوں‌ گا.

انھوں نے کہا کہ کراچی کی سیاسی جنگ نے میرے بیٹے کو قتل کیا، جس کے چند ماہ بعد میں‌ نے پانچ ہزارلوگوں کے سامنے شہدا کے ورثا سے معافی مانگی تھی، کارکن ہونا میرا لیے اعزاز ہے، فیصلہ کیا ہے، ساری زندگی کنوینرنہیں بنوں گا۔

قاتل کے ساتھ نہیں فاروق ستار کے ساتھ ہوں، سلمان مجاہد کی دوبارہ شمولیت

اس موقع ایک اور اہم پیش رفت ہوئی، جب کنورنوید جمیل نے الیکشن کمیشن کو لکھے خط کو واپس لینے کا اعلان کر دیا.

ان کا کہنا تھا کہ فاروق ستار کو الیکشن کمیشن کو لکھے گئے خط پراعتراض تھا، فاروق ستار نے کہا ہے کہ پہلے آپ یہ لیٹرواپس لیں، پھر بہادر آباد آئوں گا، تو ہم خط واپس لیتے ہیں۔

ان کا کہنا تھا کہ سب بزرگ ساتھی فاروق ستار کا پیغام لائے ہیں، سب ڈپٹی کنوینرز پی آئی بی جارہے ہیں، پارٹی کو تقسیم اوردراڑسے بچانے کے لئےانتہائی اقدام تک جائیں گے.

پریس کانفرنس میں خالد مقبول صدیقی نے کہا کہ پی آئی بی جا کرایم کیوایم کے کنوینر فاروق ستارسے ملاقات کریں گے، فاروق ستار کو منائیں گے، امید ہے کہ اللہ ہماری کوشش کامیاب کرے.


خبر کے بارے میں اپنی رائے کا اظہار کمنٹس میں کریں، مذکورہ معلومات کو زیادہ سے زیادہ لوگوں تک پہنچانے کےلیے سوشل میڈیا پرشیئر کریں۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں