The news is by your side.

بلدیاتی انتخابات روکنے کی درخواستیں مسترد : ایم کیو ایم نے بڑا فیصلہ کرلیا

کراچی  : سندھ ہائی کورٹ کی جانب سے بلدیاتی انتخابات روکنے سے متعلق تمام درخواستیں مسترد کیے جانے کے فیصلے کیخلاف ایم کیوایم نے سپریم کورٹ جانے کا فیصلہ کرلیا۔

اس حوالے سے ذرائع کا کہنا ہے کہ متحدہ قومی موومنٹ پاکستان نے سپریم کورٹ میں آئینی درخواست دائر کرنے کے لیے تیاری شروع کردی۔

ذرائع کے مطابق ایم کیوایم کو حلقہ بندیوں پر شدید تحفظات ہیں، اس کا مؤقف ہے کہ حلقہ بندیاں ایک فریق کو فائدہ پہنچانے کیلئےکی گئی ہیں۔

ذرائع ایم کیو ایم کا کہنا ہے کہ ووٹرز لسٹوں کا کام تاحال مکمل نہیں ہوسکا ہے، ووٹرز لسٹوں پر شدید تحفظات جس میں کئی غلطیاں اور بےضابطگیاں موجود ہیں۔

ایم کیو ایم کے مطابق بلدیاتی قانون کے حوالے سے سپریم کورٹ کے فیصلے پر عمل درآمد نہیں ہوا، عمل نہ ہونا سپریم کورٹ کے فیصلے کی خلاف ورزی ہے۔

ذرائع کا مزید کہنا ہے کہ آئین کے آرٹیکل 140 اے کے تحت اختیارات منتقل نہیں کیے گئے، ایسی صورتحال میں بلدیاتی انتخابات کا انعقاد سوالیہ نشان پیدا کرے گا۔

واضح رہے کہ سندھ ہائی کورٹ نے بلدیاتی انتخابات روکنے سے متعلق تمام درخواستیں مسترد کردیں۔ عدالت نے ریمارکس دیئے کہ سندھ میں بلدیاتی انتخابات وقت پر ہوں گے، تفصیلی فیصلہ بعد میں جاری کیا جائے گا۔

Comments

یہ بھی پڑھیں