The news is by your side.

Advertisement

جس ملک میں جاتا ہوں لوگ دعا اور سیلفی کے لیے کہتے ہیں، مفتی عبدالقوی

اسلام آباد: چیئرمین دینی مدارس بورڈ پاکستان مفتی عبدالقوی نے کہا ہے کہ جس ملک میں جاتا ہوں لوگ دعا اور سیلفی کے لیے کہتے ہیں۔

تفصیلات کے مطابق چیئرمین دینی مدارس بورڈ پاکستان مفتی عبدالقوی نے پریس کانفرنس کرتے ہوئے کہا ہے کہ لوگ دعا اور سیلفی کے لیے کہتے ہیں، جو بچا اور بچی سیلفی بنانا چاہے تو میری طرف سے اجازت ہے۔

مفتی عبدالقوی نے کہا کہ میرے خلاف اقدام قتل کا کوئی ثبوت نہیں ہے، وزیراعظم عمران خان سے آج بھی جو میرا تعلق ہے سب کے سامنے ہے۔

انہوں نے کہا کہ جو میرے رسول کو آخری نبی نہیں مانتا وہ مسلمان نہیں ہے، مفتی عبدالقوی نے اپنی پریس کانفرنس میں مولانا فضل الرحمان کو بھی تنقید کا نشانہ بنایا۔

مزید پڑھیں: قندیل بلوچ کو قتل کرنے والے بھائی کو عمر قید کی سزا ، مفتی عبدالقوی بری

واضح رہے کہ 27 ستمبر کو ماڈل کورٹ نے قندیل بلوچ قتل کیس کے مرکزی ملزم محمد وسیم کو عمر قید کی سزا سنائی تھی جبکہ مفتی عبدالقوی سمیت باقی ملزمان کو بری کردیا تھا۔

یاد رہے قندیل بلوچ قتل کیس میں والد عظیم بلوچ نے اپنے دونوں سگے بیٹوں مرکزی ملزمان وسیم اور اسلم شاہین کو معاف کرکے عدالت میں معافی کا بیان حلفی جمع کرایا تھا لیکن عدالت نے والدین کی بیٹوں کو معاف کرنے کی درخواست مسترد کرتے ہوئے کہا تھا کہ غیرت کے نام پر قتل کیس کا فیصلہ گواہوں کی شہادتوں کے بعد کیا جائے گا۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں