mustafa فاروق ستارکے الزامات: مصطفیٰ کمال کل جوابی پریس کانفرنس کریں گے
The news is by your side.

Advertisement

فاروق ستارکے الزامات: مصطفیٰ کمال آج جوابی پریس کانفرنس کریں گے

کراچی : پی ایس پی کے سربراہ مصطفیٰ کمال آج ایم کیو ایم کے سربراہ ڈاکٹر فاروق ستار کی جانب سے لگائے جانے والے الزامات کا جواب دینے کیلئے پریس کانفرنس سے خطاب کریں گے۔

تفصیلات کے مطابق ایم کیو ایم کے سربراہ فاروق ستار کی گزشتہ روز ہونے والی پریس کانفرنس کا جواب دینے کے لیے پاک سرزمین پارٹی نے آج اہم پریس کانفرنس کا اعلان کردیا۔

پی ایس پی ترجمان کے مطابق چیئرمین پی ایس پی مصطفیٰ کمال آج ساڑھے دن 12 بجے پریس کانفرنس سے خطاب  کریں گے، ان کے ہمراہ پی ایس پی کے صدر انیس قائم خانی بھی ہوں گے۔

اس حوالے سے پارٹی ذرائع کا کہنا ہے کہ پریس کانفرنس میں ایم کیوایم پاکستان سے اتحاد اور دیگر اہم اعلانات کئے جائیں گے۔


مزید پڑھیں: مصطفیٰ کمال کے پاس ایم کیو ایم میں جانے کے علاوہ کوئی آپشن نہیں، شرجیل میمن


پارٹی ذرائع نے کہا ہے کہ پی ایس پی آج سے 13 نومبرتک رکنیت سازی مہم چلائے گی، جس کیلئے پمفلٹ بھی تیار کرلیا گیا ہے۔

پمفلٹ میں پی ایس پی کے انتخابی منشور کے اہم نکات شامل کیے گئے ہیں، اس کے علاوہ ممبر سازی مہم پمفلٹ میں پی ایس پی کا انتخابی نشان ڈولفن بھی موجود ہے۔

ساری نظریں کراچی پر لگی ہیں، سوالات اٹھ رہے ہیں کہ مصطفیٰ کمال کیا کہنے والے ہیں، فاروق ستار کے الزامات کا کیا جواب دیں گے؟ کیا پی ایس پی کے سربراہ اینٹ کا جواب پتھر سے دیں گے؟

کیا وہ اپنی پراڈو اور خیابان سحر کے بنگلے کی وضاحت کریں گے؟ کمال اینڈ کمپنی کی کیا حکمت عملی ہوگی، آج سب سامنے آجائے گا۔


اگر آپ کو یہ خبر پسند نہیں آئی تو برائے مہربانی نیچے کمنٹس میں اپنی رائے کا اظہار کریں اور اگر آپ کو یہ مضمون پسند آیا ہے تو اسے اپنی فیس بک وال پر شیئر کریں۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں