The news is by your side.

Advertisement

نادیہ خان اور فیصل ممتاز پہلی بار کب اور کہاں ملے، خصوصی انٹرویو

کراچی : گزشتہ چند ماہ قبل رشتہ ازدواج میں منسلک ہونے والی پاکستان ٹی وی کی نامور میزبان و اداکارہ نادیہ خان اور سابق ونگ کمانڈر فیصل ممتاز راؤ نے اپنی شادی اور رشتے سے متعلق اہم باتیں کھل کر ناظرین کو بتادیں۔

اے آر وائی نیوز کے پروگرام ہر لمحہ پرجوش میں نادیہ خان اور فیصل ممتاز نے پروگرام کے میزبان وسیم بادامی کے سوالات کے تفصیل سے جوابات دیئے اور سننے والوں کو خوشگوار حیرت میں مبتلا کردیا۔

 

نادیہ خان اور ان کے شوہر نے اپنی شادی کی وجہ اور رشتے کے آغاز سے لے کر اب تک کی تمام باتیں من و عن بیان کردیں اور بتایا کہ ان کی پہلی ملاقات کب کیسے کہاں اور کن لوگوں نے کروائی۔

نادیہ خان نے کہا کہ ہماری پہلی ملاقات شادی سے دو ماہ پہلے ہوئی، ہمارے مشترکہ دوستوں نے ہمیں پوری پلاننگ سے ملایا ورنہ ہم نے کبھی ایک دوسرے کو دیکھا بھی نہیں تھا، ممتاز میرے گھر کسی کا پارسل دینے آئے تھے۔

فیصل ممتاز نے بتایا کہ میں بتائے ہوئے پتے پر پارسل لے کر پہنچا تو مجھے گھر میں بٹھا کر انتظار کرنے کا کہا گیا، کچھ وقت گزرنے کے بعد دیکھا تو سامنے نادیہ خان کھڑی تھیں۔

انہوں نے کہا کہ میں بس یہی سوچ کر آیا تھا کہ پارسل دے کر پانچ منٹ بعد واپس روانہ ہو جاؤں گا لیکن ایسا نہیں ہوا، ہم دونوں باتوں میں اتنا مشغول ہو گئے کہ چار گھنٹے گزرنے کا اندازہ ہی نہیں ہوا۔

فیصل راؤ نے بتایا کہ یہ ہماری پہلی ملاقات تھی جو کہ شادی سے چاہ ماہ قبل ہوئی تھی۔ اس ملاقات میں بہت سی باتیں مشترکہ تھیں جنہیں سن کر اچھا سا محسوس ہو رہا تھا جس کے بعد مجھے نادیہ سے محبت سی ہو گئی تھی لیکن اس ملاقات کے بعد ہماری کافی عرصے ملاقات نہیں ہوئی اور نہ ہی کوئی قسم کا رابطہ تھا۔

ایک سوال کے جواب میں نادیہ خان نے بتایا کہ میں اپنی بھانجی کی شادی کے سلسلے میں راولپنڈی گئی ہوئی تھی کہ اس دوران ایک رات فیصل ممتاز سے کافی دیر تک ویڈیو کال پر بات کی تھی۔

فیصل راؤ نے نادیہ سے اظہار محبت سے متعلق کہا کہ تمام تر باتوں کو مد نظر رکھنے کے مجھے یہ احساس ہوا کہ شائد یہ محبت ہے پھر میں نے بنا کسی ملاقات اور دوستی کے نادیہ کو شادی کی پیش کش کردی۔ جس پر انہوں نے شرط رکھی کہ ہم دونوں کے والدین اور بچوں کی رضامندی کی صورت ہی میں شادی ہوگی ۔ میں نے ان کی یہ دونوں شرطیں قبول کرلیں۔

 

یاد رہے کہ فیصل ممتاز اور نادیہ خان نے 2 جنوری 2021 کو شادی کی تصدیق کی تھی جب کہ اگلے ہی دن شادی کی تصاویر کو شیئر کیا تھا اور بعد ازاں 10 جنوری کو انہوں نے ولیمے کی تقریب کی تصاویر و ویڈیوز بھی شیئر کی تھیں۔

Comments

یہ بھی پڑھیں