ایدھی، صابری اور حنیف محمد کے اہل خانہ وزیراعظم کی راہ تکتے رہ گئے -
The news is by your side.

Advertisement

ایدھی، صابری اور حنیف محمد کے اہل خانہ وزیراعظم کی راہ تکتے رہ گئے

کراچی: وزیر اعظم نواز شریف شہر میں گھومتے رہے لیکن ایدھی، امجد صابری اور لیجنڈ کرکٹر حنیف محمد کے اہل خانہ کو بھول گئے ۔

تفصیلات کے مطابق وزیر اعظم پاکستان میاں محمد نوازشریف آج صبح ایک روزہ مصروف ترین دورے پر کراچی پہنچے جہاں انہوں نے اہم شخصیات سے ملاقات کی، گورنر ہاؤس میں اعلیٰ سطح کے اجلاس میں شرکت سمیت نیوی وارشپ ٹینکر کا افتتاح کیا تاہم وہ اپنے دورے پر پوری طرح عمل کرنے سے گریزاں نظر آئے اور واپس اسلام آباد روانہ ہوگئے۔

پڑھیں :  وزیراعظم نوازشریف نے وارشپ ٹینکر کا افتتاح کردیا

وزیر اعظم کے دورہ کراچی کے شیڈول میں عبدالستار ایدھی اور امجد صابری کے اہل خانہ سے ملنے کی بھی خبر شامل تھیں تاہم اُن کی آمد پر ہردفعہ کی طرح اس بار بھی شہریوں کو ٹریفک کی اذیت سے گزرنا پڑا۔

یہ بھی پڑھیں :  امجد صابری آہوں سسکیوں کے ساتھ سپردخاک

وزیر اعظم نے دورہ کراچی میں پاکستان میں ریاست کی ذمے داریاں اپنے سر لینے والے سماجی رہنماء عبدالستار ایدھی کے اہل خانہ وزیر اعظم نواز شریف نے اہل خانہ سے تعزیت تک نہیں کی، جبکہ وزیر اعظم ایدھی رہائش گاہ سے چند منٹ کی مسافت پر تقریب میں شریک بھی ہوئے۔

مزید پڑھیں: کراچی: عبدالستار ایدھی قومی اعزازات کے ساتھ سپرد خاک، ہر آنکھ اشک بار

علاوہ ازیں نوازشریف نے کراچی میں بے دردی سے قتل کیے جانے والے معروف قوال امجد صابری کی رہائش گاہ بھی نہیں پہنچے جہاں مقتول کو اہل خانہ وزیر اعظم کی راہ تکتے رہ گئے، اس موقع پر امجد صابری کے بھائی نے اے آر وائی سے خصوصی گفتگو کرتے ہوئے متوقع ملاقات کے حوالے سے کہا کہ ’’معلوم نہیں نوازشریف صاحب رہائش گاہ آئیں گے یا پھر ہمیں گورنر ہاؤس جانا ہوگا‘‘۔

اسی طرح گزشتہ دنوں انتقال کرجانے والے لیجنڈ کرکٹر لٹل ماسٹر محمد حنیف کے اہل خانہ بھی وزیر اعظم کی توجہ سے محروم رہے۔

یاد رہے معروف سماجی رہنماء کے انتقال کے وقت وزیر اعظم میاں محمد نوازشریف اوپن ہارٹ سرجری کے بعد وطن واپس پہنچے تھے اور انہوں نے طبیعت ناسازی کے باعث لاہور سے کراچی سفر کرنے کا منع کرتے ہوئے نماز جنازہ میں شرکت کرنے سے معذرت کی تھی تاہم آرمی چیف آف اسٹاف جنرل راحیل شریف نے نماز جنازہ میں شرکت کرکے عبدالستار ایدھی کو سیلیوٹ پیش کیا تھا۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں