The news is by your side.

Advertisement

عمان میں غصیلے افراد کے لیے انوکھی آفر

اردن: عمان میں شدید ذہنی دباؤ کا شکار رہنے والے اور بالخصوص غضیلے افراد کے لیے انوکھی آفر پیش کردی گئی۔

تفصیلات کے مطابق اردن میں ایک ایسا روم قائم کیا گیا ہے جہاں زیادہ غضہ کرنے والے افراد اپنا غضہ باآسانی ٹھنڈا کرسکیں گے۔

غیر ملکی خبر رساں ادارے کا کہنا ہے کہ تحقیق کے مطابق خواتین کے مقابلے میں مرد زیادہ غضہ کرتے ہیں، بعض مردوں کی نفسیات ایسی ہوتی ہے کہ وہ غضے کی حالت میں توڑ پھوڑ شروع کردیتے ہیں۔

وہ افراد جو اس طرح غضہ کرتے اور گھر میں قیمتی چیزیں توڑ کر غضہ ٹھنڈا کرتے ہیں ان کے لیے عمان نے انوکھی آفر پیش کی ہے جس کے تحت وہ اپنے دل کی بھڑاس نکال سکیں گے۔

عمان میں ایک ایسا ’’ایکس ریج روم‘‘ نامی کمرہ بنایا گیا ہے جہاں شدید غصے میں شہری صرف سترہ ڈالر خرچ کرکے پرانے ٹی وی، مانیٹر، ونڈ اسکرین اور شیشے کے برتنوں پر ظلم ڈھا سکتے ہیں۔

اس طرح “کسی اور کا غصہ” تسلی سے کاٹھ کباڑ پر اتار سکتے ہیں، اور رہاشی عمارت یا آفس میں موجود قیمتی اشیاء ضایع ہونے سے بچ جائیں گی۔

کمرے کے مالک کا کہنا ہے کہ وہ کچھ نیا کرنا چاہتے تھے اسی کو مدنظر رکھتے ہوئے میں نے یہ روم تیار کیا، یہاں آنے والے افراد کو باقاعدہ طور پر حفاظتی جیکٹ اور ہیلمٹ پہنائی جاتی ہے تاکہ وہ کسی بھی قسم کے ناخوشگوار واقعے سے محفوظ رہیں۔

ان کا مزید کہنا تھا کہ ایسے کمرے دنیا بھر میں کھولنے کا خواہش مند ہوں۔ پوچھے گئے سوال پر انہوں نے بتایا کہ دن میں تقریباً دس افراد اس جگہ کا رخ کرتے ہیں جس سے میرا کاروبار اچھا چلتا ہے۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں