The news is by your side.

Advertisement

کورونا وائرس : بھارت میں 31مارچ تک لاک ڈاؤن نافذ

نئی دہلی : بھارتی دارالحکومت نئی دہلی میں کورونا وائرس کو پھیلنے سے روکنے کیلئے مکمل لاک ڈاؤن نافذ کردیا گیا، میٹرو سروسز، مسافر ٹرینیں اور غیرضروری مسافر گاڑیاں کو 31مارچ تک بند رہیں گی۔

تفصیلات کے مطابق بھارت میں کورونا وائرس کے پیش نظر حکومتی اقدامات جاری ہیں اس سلسلے میں نئی دہلی کے وزیر اعلیٰ اروند کجریوال نے پوری دہلی میں بھی مکمل لاک ڈاؤن کا اعلان کیا ہے۔

وزیراعلیٰ اروند کیجریوال نے کہا کہ نئی دہلی لاک ڈاؤن کے دوران ضروری اشیاء کی سپلائی اور ضروری دکانیں کھلی رہیں گی، اس کے علاوہ تمام ڈومیسٹک پروازیں بھی 31 مارچ تک بند رہیں گی۔

نئی دہلی میں بس اور میٹرو سروسزکے ساتھ مسافر ٹرینوں اور غیرضروری مسافر گاڑیوں کو روڈ پر لانے کی پابندی بھی عائد کی گئی ہے۔ ضروری خدمات کیلئے دہلی میں صرف 25فیصد ڈی ٹی سی کی بسیں چلتی رہیں گی۔

انہوں نے کہا کہ نجی دفاتر بند رہیں گے، تمام مستقل و کنٹریکٹ ملازمین گھروں پر رہیں گے لیکن اُنہیں آن ڈیوٹی تصور کیا جائے گا اور کمپنیاں گھر پر موجود ملازمین کو لاک ڈاؤن کے دوران تنخواہ ادا کریں گی۔

کورونا کے پھیلاؤ کو روکنے کے لیے غیر معمولی اقدامات کیے جا رہے ہیں اور بھارت کے جن 75 اضلاع میں کورونا وائرس کیسز رپورٹ ہوئے ہیں اُنہیں مکمل طور پر لاک ڈاؤن کر دیا گیا ہے۔ یہ فیصلے تمام بھارتی ریاستوں اور کابینہ سیکریٹریز کے اعلیٰ سطح کے اجلاس میں لیے گئے۔

fb-share-icon0
Tweet 20

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں