The news is by your side.

Advertisement

نیویارک :‌ پولیس اہلکاروں کا قتل اور ٹائمز اسکوائر حملے کی منصوبہ بندی، ملزم گرفتار

واشنگٹن : پولیس نے نیویارک میں دہشت گردانہ کارروائی کی منصوبہ بندی کرنے والے بنگلادیشی شہری کو گرفتار کرکے بروکلین کی عدالت میں پیش کردیا۔

تفصیلات کے مطابق نیویارک کے ٹائم سکوائر پر دہشت گردی کی نیت سے فائرنگ کرنے کے ایک منصوبے کو ناکام بنا دیا گیا اورملزم کو گرفتارکرلیاگیا، بنگلہ دیش سے تعلق رکھنے والے 22 سالہ نوجوان ملزم عاشق العالم کو گرفتار کرکے بروکلین کی عدالت میں پیش کر دیا گیا ہے۔

امریکی ٹی وی چینلز نے پولیس ذرائع کے حوالے سے رپورٹ کیا کہ گرین کارڈ ہولڈر ملزم داعش کا ہمدرد اور نائن الیون حملہ کرنے پر القاعدہ کے سربراہ اسامہ بن لادن کا مداح تھا۔

غیر ملکی خبر رساں ادارے کا کہنا تھا کہ اس کے انتہا پسند نظریات کی بناءپر اس کی ایک سال سے نگرانی کی جا رہی تھی اور ایک انڈرکور ایجنٹ نے اسے پستول اور اسلحہ فروخت کیا۔ اس نے ایجنٹ کو بھی ہمدرد سمجھ کر بتایا کہ وہ اپنے مشن کی خاطر جان قربان کرنے کو تیار ہے۔

امریکی خبر رساں اداروں کا کہنا تھا کہ اس نے اسلحہ خرید کر اس پر سے تمام بخر مٹا دئیے اور مخبری پر پولیس نے اسے حراست میں لے لیا۔

پراسیکیوٹر کے مطابق نیویارک کے علاقہ کوئنز کے رہائشی اس نوجوان پر فی الحال اسلحہ رکھنے سے متعلق الزامات لگائے گئے ہیں، وہ دہشت گردوں کا حامی ضرور ہے لیکن فی الحال اکیلے بھیڑئیے کے طور پر کام کر رہا تھا اور ابھی اس پر دہشت گردی میں ملوث ہونے کے شواہد جمع کئے جا رہے ہیں۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں