The news is by your side.

Advertisement

نوکیا کے 5 جی فون اور اینڈرائیڈ ٹیبلٹ جلد پیش کیے جائیں گے

فن لینڈ کی ٹیلی کمیونیکیشن کمپنی نوکیا اگلے ماہ اپنے نئے کم قیمت 5 جی فونز اور ٹیبلٹ پیش کرنے جارہا ہے جس کی جھلکیاں ٹویٹر پر جاری کی گئی ہیں۔

بین الاقوامی ویب سائٹ کے مطابق ایچ ایم ڈی گلوبل نے 6 اکتوبر کو نئے نوکیا ڈیوائسز کو متعارف کروانے کی تصدیق کی ہے۔

ٹویٹر پر ایک پیغام میں کمپنی کی جانب سے چند فیچر فونز اور اسمارٹ فونز کے ساتھ ایک بڑے ڈبے کی تصویر کو شیئر کرتے ہوئے 6 اکتوبر کی تاریخ بتائی گئی ہے۔

مختلف افواہوں کے مطابق ایچ ایم ڈی گلوبل کی جانب سے 6 اکتوبر کو نوکیا جی 50 فائیو جی اسمارٹ فون اور کئی سال بعد پہلا اینڈرائیڈ ٹیبلٹ متعارف کروایا جائے گا، جی 50 اس کمپنی کا کم قیمت 5 جی فون ہوگا۔

جی 50 فائیو جی میں اسنیپ ڈراگون 480 پراسیسر دیئے جانے کا امکان ہے جو 5 جی سپورٹ فراہم کرے گا، فون میں 6.8 انچ کا ایچ ڈی پلس ڈسپلے اور 4 ہزار 850 ایم اے ایچ بیٹری موجود ہوگی۔

فون کے بیک پر مین کیمرا 48 میگا پکسل سنسر سے لیس ہوگا جبکہ کچھ لیک تصاویر میں فون کے ساتھ نوکیا برانڈڈ ٹی ڈبلیو ایس ایئر فونز کو بھی دکھایا گیا ہے، جس سے عندیہ ملتا ہے کہ کچھ مارکیٹوں میں یہ فون ایئر بڈز کے ساتھ دستیاب ہوگا۔

6 سے 8 جی بی ریم اور 64 سے 128 جی بی اسٹوریج دیے جانے کا امکان ہے جس میں ایس ڈی کارڈ سے اضافہ کیا جاسکے گا۔ ٹی 20 ٹیبلٹ میں 10.36 انچ ڈسپلے 4 جی بی ریم اور 64 جی بی اسٹوریج کے ساتھ ہوگا۔

یہ سپلیش ریزیزٹنٹ فون ہوگا جبکہ فنگرپرنٹ سنسر سائیڈ پر دیا جائے گا۔

ٹیبلٹ میں ممکنہ طور پر یونی ایس او سی کا کوئی پراسیسر ہوسکتا ہے جبکہ اینڈرائیڈ 11 آپریٹنگ سسٹم، 4 جی اور وائی فائی اونلی سپورٹ بھی ڈیوائس کا حصہ ہوں گے، یہ 2015 کے این 1 کے بعد نوکیا کا پہلا ٹیبلٹ بھی ہوگا۔

نوکیا کی جانب سے ایک فلیگ شپ فون بھی 11 نومبر کو متعارف کروائے جانے کا امکان ہے مگر اس سے پہلے ایک مڈ رینج 5 جی فون اور اینڈرائیڈ ٹیبلٹ پیش کیے جائیں گے۔

Comments

یہ بھی پڑھیں