The news is by your side.

Advertisement

ملائیشیا میں 3 ہزار پاکستانی پھنسے ہیں: سینیٹ میں توجہ دلاؤ نوٹس

اسلام آباد: سینیٹ اجلاس میں ایئر لائنز کی اضافی بکنگ اور منسوخی سے درپیش مشکلات پر توجہ دلاؤ نوٹس پیش کرتے ہوئے کہا گیا کہ ملائیشیا میں 3 ہزار سے زائد پاکستانی پھنسے ہوئے ہیں۔

تفصیلات کے مطابق سینیٹ اجلاس میں سینیٹر نزہت صادق نے ایئر لائنز کی اضافی بکنگ اور منسوخی سے درپیش مشکلات پر توجہ دلاؤ نوٹس پیش کیا۔ نزہت صادق کا کہنا تھا کہ پروازوں کی منسوخی کے باعث پاکستانی مشکلات کا شکار ہیں۔

انہوں نے کہا کہ ملائیشیا میں 3 ہزار سے زائد پاکستانی پھنسے ہوئے ہیں۔

وفاقی وزیر برائے ایوی ایشن غلام سرور خان نے کہا کہ کرونا سے پوری دنیا کی ایوی ایشن انڈسٹری مشکلات کا شکار ہے۔ این سی او سی کرونا وائرس کی صورتحال کے مطابق فیصلے کرتی ہے، مئی میں ان باؤنڈ فلائٹس کم کرنے کا فیصلہ کیا گیا۔ انٹرنیشنل ایئر لائنز کی اوور بکنگ کے باعث مشکلات ہوئیں۔

وفاقی وزیر کا کہنا تھا کہ سول ایوی ایشن نے کمپنیوں کو شوکاز نوٹس جاری کیے ہیں، خصوصی پروازوں کے ذریعے پھنسے مسافروں کو وطن واپس لایا جائے گا۔ این سی او سی کی مشاورت کے بعد پروازوں کو 50 فیصد کیا جارہا ہے۔ اس حوالے سے نوٹی فکیشن بھی جاری کردیا جائے گا۔

انہوں نے کہا کہ سعودی عرب سے مزید 85 قیدیوں کو پاکستان لایا جائے گا۔

سینیٹ اجلاس میں سابقہ فاٹا اور پاٹا میں خصوصی ٹیکس چھوٹ کی قرارداد بھی متفقہ طور پر منظور کرلی گئی۔ قبائلی اضلاع میں ٹیکس چھوٹ کی قرارداد سینیٹر کہدہ بابر نے پیش کی۔

قرارداد میں کہا گیا کہ حکومت نے 25 ویں آئینی ترمیم میں ٹیکس چھوٹ کاوعدہ کیا تھا، غیر موصول شدہ ٹیکسز اور بجلی پر ٹیکس چھوٹ دی جائے۔ قبائلی اضلاع میں جاری ایف ای ڈی ٹیکس نوٹس منسوخ کیے جائیں۔

Comments

یہ بھی پڑھیں