The news is by your side.

Advertisement

ایٹمی تجربہ کا امکان، امریکا کا اگلا ہدف شمالی کوریا ہو سکتا ہے

واشنگٹن : امریکی دھمکیوں کے باوجود شمالی کوریا پندرہ اپریل کو ایٹمی تجربہ کرسکتا ہے،جس کے باعث
امریکا کا اگلا ہدف شمالی کوریا پو سکتا ہے، چینی صدر نے ڈونلڈ ٹرمپ کو ٹیلی فون کرکے معاملات بات چیت کے ذریعے حل پر زور دیا ہے۔

تفصیلات کے مطابق امریکی صدر ڈونلڈ ٹرمپ کی دھمکیوں کے باوجود شمالی کوریا ممکنہ طور پر پندرہ اپریل کو ایٹمی تجربہ کرسکتا ہے، پندرہ اپریل کو شمالی کوریا کے بانی کم سنگ کی ایک سو پانچ سالہ تقریبات منعقد کی جائیں گی۔

یاد رہے کہ ڈونلڈ ٹرمپ اپنے بیانات میں کسی بھی ایٹمی تجربے کی صورت میں شمالی کوریا پر حملے کی دھمکی دے چکے ہیں جبکہ شمالی کوریا ٹرمپ کے بیانات کو جارحیت قرار دے رہا ہے، اس تلخ ماحول میں چین نے بھی شمالی کوریا کے میزائل تجربات کی مذمت کی ہے تاہم چینی صدر نے ٹرمپ سے ٹیلی فونک گفتگو میں معاملات کو بات چیت کے ذریعے حل کرنے پر زور دیا ہے۔

مبصرین کے مطابق اس تلخ ماحول میں شمالی کوریا نے ایٹمی تجربہ کیا تو امریکی میزائلوں کا اگلا ہدف شمالی کوریا ہوگا۔ امریکی حکام کے مطابق اس وقت جنگی بحری بیڑے کو ریائی خطے میں ہائی الرٹ پر ہیں اور سمندروں میں اس وقت شدید کشیدگی کا ماحول پایا جاتا ہے

مبصرین کا کہنا ہے کہ شام اور افغانستان میں امریکی حملے شمالی کوریا کیلئے واضح پیغام ہے تاہم شمالی کوریا پر حملے کا رد عمل انتہائی شدید ہوسکتا ہے۔

Print Friendly, PDF & Email

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں