ایشیا میں بزرگ افراد کی تعداد میں تیزی سے اضافہ -
The news is by your side.

Advertisement

ایشیا میں بزرگ افراد کی تعداد میں تیزی سے اضافہ

سنگاپور: ماہرین کا کہنا ہے کہ ایشیا میں معمر افراد کی تعداد تیزی سے بڑھ رہی ہے اور 2030 تک شعبہ صحت ان معمر افراد پر 20 کھرب ڈالر خرچ کر چکا ہوگا۔

سنگاپور سے جاری کی جانے والی تحقیقاتی رپورٹ کے مطابق ایشیا میں اس وقت دنیا کے سب سے زیادہ تقریباً 2 کروڑ معمر افراد موجود ہیں۔ یہ دنیا میں 65 سال سے زائد عمر کے افراد کی سب سے زیادہ تعداد ہے۔

تحقیق کے سربراہ کا کہنا ہے کہ ایشیا کے خطہ میں سب سے زیادہ بزرگ افراد موجود ہیں اور ان افراد کی تعداد میں مزید اضافہ ہو رہا ہے۔

خود کو بوڑھا سمجھتے ہیں؟ *

تحقیق میں بتایا گیا کہ رواں برس اب تک شعبہ صحت معمر افراد کی دیکھ بھال پر 2.5 بلین ڈالر سے زائد خرچ کر چکا ہے اور یہ رقم 2015 میں خرچ کی جانے والی رقم سے 5 گنا زیادہ ہے۔

ماہرین کے مطابق سنہ 2030 تک اس خطہ میں 3.8 بلین کی آبادی میں سے 511 ملین افراد کی عمر 65 سال سے زائد ہوگی۔ جاپان میں سب سے زیادہ معمر افراد موجود ہوں گے جہاں 28 فیصد آبادی کی عمر 65 سال سے زائد ہوگی جبکہ ہانگ کانگ، جنوبی کوریا اور تائیوان کی ایک تہائی آبادی بزرگ افراد پر مشتمل ہوگی۔

رپورٹ میں واضح کیا گیا ہے کہ ایشیائی ممالک کی حکومتوں کو ان معمر افراد کی دیکھ بھال کے لیے شعبہ صحت میں زیادہ سے زیادہ سرمایہ کاری اور جدید سہولیات متعارف کروانی ہوں گی۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں