The news is by your side.

Advertisement

آسکر ایوارڈز حاصل کرنے والوں کے بارے میں دل چسپ معلومات

94 ویں‌ اکیڈمی ایوارڈز کا گزشتہ روز اعلان ہو گیا، تقریب جہاں‌ بہترین اداکار کا ایوارڈ جیتنے والے امریکی اداکار وِل اسمتھ کے ناخوش گوار واقعے کی وجہ سے عجیب صورت حال کا شکار ہو گئی، وہاں‌ کرونا وبا کے باعث تاخیر کا شکار ہونے والی یہ تقریب آخر کار شدت سے منتظر شائقین کے لیے دل چسپی کا سامان لے کر آئی۔

فاتحین کا اعلان لاس اینجلس کے ڈولبی تھیٹر میں ہوا، مجموعی طور پر 23 ایوارڈز دیے گئے، میزبانی کے فرائض کامیڈین وانڈا سائیکس اور ایمی شومر سمیت ہالی وڈ اداکارہ ریجینا ہال نے سر انجام دیے۔

بہترین اداکار اور اداکارہ کا آسکر

وِل اسمتھ

امریکی اداکار وِل اسمتھ کو فلم کنگ رچرڈ میں بہترین اداکاری پر آسکر ایوارڈ سے نوازا گیا جب کہ بہترین اداکارہ کا ایوارڈ بھی امریکی اداکارہ جیسیکا چیسشیئن حاصل کرنے میں کامیاب رہیں، جیسیکا کو یہ ایوارڈ فلم ‘دی آئیز آف ٹیمی فائے’ میں بہترین اداکاری پر دیا گیا۔

جیسیکا چیسشیئن

بہترین فلم، بہترین ڈائریکٹر کا آسکر

بہترین فلم کا آسکر ایوارڈ قوت سماعت سے محروم خاندان میں قوت سماعت رکھنے والی واحد لڑکی روبی کی کہانی پر بننے والی امریکی فلم ‘کوڈا‘ نے جیتا، یہ فلم 2014 کی فرانسیسی ڈراما کامیڈی فلم ‘دی بیلیئر فیملی’ سے اخذ شدہ ہے۔

جین کیمپئن

بہترین ڈائریکٹر کا ایوارڈ اس بار نیوزی لینڈ کی خاتون ڈائریکٹر جین کیمپئن کے نام رہا، جنھیں یہ ایوارڈ ان کی فلم ‘دی پاور آف دی ڈاگ’ کی ہدایت کاری کے لیے دیا گیا۔ یہ فلم امریکی ناول نگار تھامس سیویج کے 1967 میں چھپنے والے اسی نام کے ناول سے اخذ شدہ ہے۔ آپ یہ جان کر حیران رہ جائیں گے کہ جین کیمپئن آسکرز کی 90 سالہ تاریخ میں بہترین ڈائریکٹر کا یہ سنہری مجسمہ حاصل کرنے والی تیسری خاتون بن گئی ہیں۔

بہترین فلم کوڈا، اور بہترین معاون اداکار ٹرائے کاٹسر

جین کیمپئن نے اس ایوارڈ پر قبضہ جمانے کے لیے کئی نامور ڈائریکٹرز کو شکست دی، جن میں برطانوی ہدایت کار سَر کینیتھ برانا (فلم بیلفاسٹ)، ہالی ووڈ کی تاریخ کے سب سے کامیاب امریکی ڈائریکٹر اسٹیون اسپیل برگ (فلم ویسٹ سائیڈ اسٹوری)، نوجوانی سے ہدایت کاری کے شعبے میں آنے والے امریکی ڈائریکٹر پال تھامس اینڈرسن (فلم لیکرش پیزا)، جاپانی ڈائریکٹر رائیسوکی ہاماگوچی (فلم ڈرائیو مائی کار) شامل ہیں۔

بہترین معاون اداکار، اداکارہ آسکرز

بہترین معاون اداکار کا آسکر ایوارڈ فلم ‘کوڈا’ میں جان دار اداکاری کرنے والے اداکار ٹرائے کاٹسر اور بہترین معاون اداکارہ کا ایوارڈ فلم ‘ویسٹ سائیڈ اسٹوری’ کے لیے آریانا ڈیبوس کو دیا گیا۔ یہ دونوں امریکی اداکار ہیں۔

آپ کو یہ جان کر بھی حیرت ہوگی کہ بہترین معاون اداکار کا ایوارڈ جیتنے والے ٹرائے کاٹسر سماعت کی قوت سے محروم ہیں، اور یہ ایوارڈ لینے والے وہ پہلے بہرے مرد ہیں اور دوسرے بہرے پرفارمر ہیں۔ یہی نہیں، فلم کوڈا میں اداکاری پر انھوں نے 3 اور ایوارڈز بھی حاصل کیے ہیں جن میں برٹش اکیڈمی فلم ایوارڈ، اسکرین ایکٹرز گلڈ ایوارڈ، اور کریٹکس چوائس مووی ایوارڈ شامل ہیں۔ یہ تین ایوارڈ حاصل کرنے والے ٹرائے کاٹسر پہلے بہرے اداکار ہیں۔

دوسری طرف آریانا ڈیبوس بھی پہلی سیاہ فام ایسی اداکارہ ہیں جو یہ ایوارڈ حاصل کرنے والی اعلانیہ طور پر ‘کویر’ عورت ہے۔ یہ صنفی اور جنسی اقلیتوں کے لیے استعمال ہونے والی اجتماعی اصطلاح ہے اور اس کے لغوی معنی عجیب کے ہیں۔

دیگر آسکرز

بہترین اینیمیٹڈ فیچر فلم کا آسکر ایوارڈ بچوں اور بڑوں کی پسندیدہ کارٹون فلم انکانٹو لے اڑی۔

بہترین اوریجنل اسکرین پلے کا ایوارڈ فلم بیلفاسٹ کے حصے میں آیا، جب کہ بہترین اخذ شدہ اسکرین پلے کا ایوارڈ فلم کوڈا نے جیتا۔ بہترین اوریجنل گانے کا ایوارڈ ‘نو ٹائم ٹو ڈائے‘ کو دیا گیا۔

امریکی سائنس فکشن فلم ‘ڈیون‘ نے 6 ایوارڈز اپنے نام کیے، یہ فلم امریکی مصنف فرینک ہربرٹ کے ناول پر بنائی گئی ہے اور دو حصوں پر مشتمل ہے، تاہم فلم کا دوسرا حصہ ابھی نہیں آیا۔ چھ ایوارڈز میں بہترین ویژول ایفکٹس، بہترین اوریجنل میوزک، بہترین سنیماٹوگرافی، بہترین فلم ایڈیٹنگ، بہترین پروڈکشن ڈیزائن اور بہترین ساؤنڈ شمل ہیں۔

Comments

یہ بھی پڑھیں