The news is by your side.

Advertisement

پاکستان اورانگلینڈ کے درمیان پہلا ٹی ٹوئنٹی بارش کے باعث منسوخ

مانچسٹر : پاکستان اور انگلینڈ کے درمیان پہلا ٹی ٹوئنٹی بارش کے باعث منسوخ ہوگیا، میچ کے دوران تیز بارش کے بعد گیلی آؤٹ فیلڈ کی وجہ نے امپائرز کو میچ منسوخ کرنا پڑا۔

تفصیلات کے مطابق مانچسٹر میں پاکستان نے ٹاس جیت کر انگلینڈ کو بیٹنگ کی دعوت دی، عماد وسیم نے ٹیم کو اچھا آغاز فراہم کیا۔ پہلے اوور میں جوہنی بئیرسٹو کی اہم وکٹ حاصل کی۔ دوسرے اوور میں افتخار احمد نے کیچ گرا دیا۔

بینٹن نے پاکستانی بولرز کی دھلائی کردی، پانچ چھکے اور چار چوکوں کی مدد سے اکہتر رنزبنا دیئے، تیرہویں اوور میں پاکستانی بولرز نے کم بیک کیا اور پھر انیس گیندوں کے دوران چار وکٹیں گرادیں۔

انگلینڈ کی اننگز بارش کے باعث 16.1 اوورز میں 131 رنز پر تمام ہو گئی تھی اس اننگز کے اختتام پر میچ حکام کے مطابق ڈی ایل ایس میتھڈ کے مطابق پاکستان کو 16 اوورز میں جیت کے لیے 144 رنز کی ضرورت تھی لیکن مسلسل بارش کے بعد میچ دوبارہ شروع کرنا ممکن نہیں تھا۔

مانچسٹر،پاک انگلینڈپہلاٹی ٹوئنٹی بارش کےباعث منسوخ انگلینڈکی اننگزکےدوران بارش ہوئی اور پھر کھیل نہ ہوسکا انگلینڈ نے پہلے بیٹنگ کے دوران6وکٹ پر131رنز بنالئے بینٹن نے71رنز کی شاندار اننگز کھیلی،میلان کے23رنز شاداب خان اور عماد وسیم نے2،2وکٹیں حاصل کیں، دوسرا ٹی ٹوئنٹی اتوار کو ہوگا۔

Comments

یہ بھی پڑھیں