The news is by your side.

Advertisement

پاک سری لنکا پہلا ون ڈے میچ بارش کے سبب منسوخ

کراچی: نیشنل اسٹیڈیم کراچی میں منعقدہ پاکستان اور سری لنکا کا کرکٹ میچ تیز بارش سے گراؤنڈ میں پانی کھڑا ہوجانے کے سبب منسوخ کردیا گیا۔

تفصیلات کے مطابق شہر قائد میں ہونے والی تیز بارش سے جمع ہونے والے پانی کے خشک نہ ہونے کےامکانات دیکھ کر پاکستان کرکٹ بورڈ نے پاک سری لنکا میچ منسوخ کرنے کا فیصلہ کیا ہے۔

پی سی بی کے مطابق تیز بارش کے سبب ٹاس بھی نہیں ہو سکا ہے اور آؤٹ فیلڈ بھی گیلی ہے جس کے سبب میچ منسوخ کیا گیا۔ کچھ دیر قبل تک پی سی بی کا ارادہ تھا کہ رات ساڑھے آٹھ بجے تک بھی میچ کے امکانات ہوئے تو ون ڈے میچ کو ٹی ٹوئنٹی میں تبدیل کردیا جائے گا۔

امپائرز نے کچھ دیر قبل گراؤنڈ کا جائز ہ لیا جہاں تیز بارش کے سبب پانی جمع ہے اور اطراف بھی پانی سے لبریز ہیں، ان عوامل کے سبب میچ کو منسوخ کرتے ہی بنی اور شائقین کرکٹ کو مایوس ہی گھر لوٹنا پڑا۔

پاکستان کرکٹ بورڈ کا کہنا ہے کہ کرکٹ کے شائقین کو میچ ٹکٹ کے پیسے واپس کرد یے جائیں گے کیونکہ دوسرا ون ڈے میچ انتیس ستمبر کو شیڈول ہے اور بیچ میں میچ کا انعقاد ممکن نہیں ہے۔تیسرا اور آخری ون ڈے میچ 2 اکتوبر کو کھیلا جائےگا۔

ون ڈے سیریز کے تینوں میچز کراچی میں ہی شیڈول ہیں اور تینوں میچز ڈے اینڈ نائٹ منعقد ہونا ہیں۔ اس کے بعد دونوں ٹیموں کے درمیان تین ٹی ٹونٹی انٹرنیشنل میچوں کی سیریز کا آغاز 5 اکتوبر کو ہوگا۔تینوں ٹی ٹونٹی کرکٹ میچز لاہور میں کھیلے جائیں گے اور تینوں میچز نائٹ ہوں گے۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں