The news is by your side.

Advertisement

بجلی کےترسیلی نظام کی بہتری، اےڈی بی پاکستان کو28کروڑ40لاکھ ڈالر قرضہ فراہم کرےگا

اسلام آباد : ایشیائی ترقیاتی بینک بجلی کے ترسیلی نظام کی بہتری کے لئے پاکستان کو28کروڑ40لاکھ ڈالر قرضہ فراہم کرےگا جبکہ اس رقم کے علاوہ 40لاکھ ڈالربجلی کی قلت پوری کرنےکیلئے بھی دیےجائیں گے۔

تفصیلات کے مطابق ایشیائی ترقیاتی بینک اور پاکستان کے درمیان بجلی کے ترسیلی نظام میں بہتری کیلئے معاہدے پر دستخط ہوگئے، ترسیلی نظام کی بہتری کے لئے بینک پاکستان کو قرضہ دےگا۔

بینک کے جاری اعلامیہ کے مطابق ایشیائی ترقیاتی بینک پاکستان کو اٹھائیس کروڑ چالیس لاکھ ڈالر قرضہ فراہم کرئےگا،یہ قرضہ پاور ٹرانسمیشن نیٹ ور ک کی بہتری کے لئے دیاجائےگا۔

معاہدےپردستخط اے ڈی بی کے کنٹری ڈاریکٹر اور سیکریٹری اقتصادی امور ڈویژن نے کئے، منصوبے سےبجلی کےترسیلی نظام میں بہتری آئے گی۔

اعلامیہ کے مطابق اس رقم کےعلاوہ چالیس لاکھ ڈالر بجلی کی قلت پورا کرنے کے لئے بھی دیئےجائیں گے۔

مزید پڑھیں : ایشیائی ترقیاتی بینک کی پاکستان کیلئے 7کروڑ 50لاکھ ڈالر قرض کی منظوری

اس سے قبل ایشیائی ترقیاتی بینک نے پاکستان کے لئے سات کروڑ پچاس لاکھ ڈالر کے قرضہ کی منظوری دی تھی ، یہ رقم خیبر پختونخوا کی سٹرکوں کی ازسر نو تعمیر اور مرمت پر خرچ کی جائے گی۔

یاد رہے اکتوبر میں ایشیائی ترقیاتی بینک نے کہا ہے کہ وہ پاکستان کو امداد کی مد میں 7 ارب 10 کروڑ ڈالر دے گا، یہ رقم 3 سال کی مدت کے لیے دی جائے گی، امداد پائیدار ترقی کے اہداف کے حصول کے لیے استعمال کی جائے گی۔

ایک معاہدے کے تحت ایشیائی ترقیاتی بینک بے نظیر انکم سپورٹ پروگرام کو تیس کروڑ ڈالر فر اہم کرے گا، یہ رقم 2019 سے 2021 کے دوران جاری کی جائے گی جبکہ بینک نے پاکستان کے لیے 10 کروڑ ڈالر کے قرض کی منظوری بھی دی تھی، قرضہ بلوچستان میں پانی کی قلت کودور کرنے کے لیے استعمال ہوگا۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں