تازہ ترین

ملک میں معاشی استحکام کیلئےاصلاحاتی ایجنڈےپرگامزن ہیں، محمد اورنگزیب

واشنگٹن: وزیرخزانہ محمد اورنگزیب کا کہنا ہے کہ ملک...

کچے کے ڈاکوؤں کو اسلحہ فراہم کرنیوالے 3 پولیس افسران سمیت 7 گرفتار

کراچی : پولیس موبائل میں جدید اسلحہ سندھ اسمگل...

پاکستان کو آئی ایم ایف سے 6 ارب ڈالر قرض پروگرام کی توقع

وفاقی وزیر خزانہ محمد اورنگزیب نے کہا ہے کہ...

گلگت بلتستان میں پاک فوج کے بروقت بڑے ریسکیو آپریشن نے نوجوان کی جان بچا لی

گلگت بلتستان میں پاک فوج کے بروقت بڑے ریسکیو آپریشن نے نوجوان مدثر حسین کی جان بچا لی، نوجوان کی اسکیئنگ کے دوران پھسل کر ایک ٹانگ دو جگہ سے فریکچر ہو گئی تھی۔

تفصیلات کے مطابق پاک فوج اپنی عوام کے فلاح و بہبود کے لیے ہمہ وقت تیار ہے اور ملکی ترقی، سالمیت اور عوام کی خدمت کے لیے پاک فوج ہر دم کوشاں ہیں۔

گلگت بلتستان کے علاقے منی مرگ میں پاکستان آرمی نے ریسکیو آپریشن کیا ، گلگت بلتستان میں پاک فوج کے بروقت بڑے ریسکیو آپریشن نے مدثر حسین کی جان بچا لی۔

26 سالہ مدثر حسین برزل پاس کے قریب اسکیئنگ کر رہا تھا کہ پھسل کر ایک ٹانگ دو جگہ سے فریکچر ہو گئی، پاک آرمی کے بہادر جوانوں نے مدثر حسین کو ریسکیو کر کے منی مرگ میں واقع آرمی فیلڈ ہسپتال پہنچایا، جہاں اسے ابتدائی طبی امداد فراہم کی گئی۔

نوجوان کی ٹانگ دو جگہ سے ٹوٹی ہوئی تھی ، جس کے علاج کیلئے آرمی ہیلی کاپٹر کے ذریعے اسے سکردو پہنچایا گیا ، جہاں اس کی کامیاب سرجری کر دی گئی۔

مدثر حسین کے والد نے پاک فوج کی بروقت مدد اور ریسکیو آپریشن کو بھرپور سراہتے ہوئے کہا کہ میرا بیٹا اسکیئنگ کرتے وقت گر گیا، جس سے اس کی ایک ٹانگ دو جگہوں سے ٹوٹ گئی، پاک آرمی کے جوان بروقت پہنچ کر میرے بیٹے کو ہسپتال لے گئے جہاں اس کو ابتدائی طبی سہولیات مہیا کی گئی۔

ہسپتال کے ڈاکٹر نے بتایا کہ میرے بیٹے کی ٹانگ میں راڈ لگے گی، جس کے لیے اسے اسکردو کی اسپتال لے جایا گیا۔

مدثر حسین کے والد کا مزید کہنا تھا کہ پاک فوج کے جوان میرے بیٹے کو ہیلی کاپٹر سے گلگت کے ہاسپٹل لے کر گئے اور وہاں اس کو طبی سہولیات دی گئی، پاک آرمی نے اس مشکل گھڑی میں بھی ہماری بھرپور مدد کی اور میرے بیٹے کی جان بچائی۔

انھوں نے کہا کہ پاک آرمی ہماری ہر مشکل کو کو حل کرتی ہے اور ہماری مدد کے لیے ہر وقت تیار رہتی ہے ، پاک فوج کے جوانوں نے اپنی جان پر کھیل کر بڑی قربانی دی اور میرے بیٹے کی جان بچائی، اللہ تعالی آرمی کی جوانوں کو اپنے حفظ و امان میں رکھے اور کامیاب کرے۔

Comments

- Advertisement -