The news is by your side.

Advertisement

پاکستان میں کورونا کی چوتھی لہر، بھارت جیسے کورونا وائرس کا خطرہ

کراچی : پاکستان میڈیکل ایسوسی ایشن کے سیکریٹر ی جنرل ڈاکٹر قیصر سجاد نے خبردار کیا ہے کہ ملک میں جولائی کے آخر یا اگست کے آغاز میں  بھارت جیسے کورونا وائرس کا خطرہ ہے۔

تفصیلات کے مطابق پاکستان میڈیکل ایسوسی ایشن کے سیکریٹر ی جنرل ڈاکٹر قیصر سجاد نے اپنے بیان میں کہا ہے کہ ملک میں کورونا کیسز دوبارہ بڑھ رہے ہیں، شہریوں نے ایس او پیز پر عمل چھوڑ دیا ہے، احتیاط نہ کی گئی تو جولائی کے آخر یا اگست کے آغاز میں کورونا کی چوتھی لہر آسکتی ہے، انڈیا جیسے کورونا وائرس کا خطرہ ہے۔

دوسری جانب ترجمان وزارت صحت کی جانب سے کہا گیا ہے کہ کوروناصورتحال پرگہری نظرہے،وائرس کی مختلف اقسام مانیٹر کررہا ہے، مئی اورجون میں مختلف اقسام کے کورونا وائرس کی تصدیق ہوئی، ملک میں ڈیلٹا، بیٹا، الفا ساختہ کورونا وائرس سامنے آچکےہیں ، وائرس کا تعلق بھارت ، برطانیہ، جنوبی افریقہ سے ہے۔

ترجمان وزارت صحت کا کہنا تھا کہ کورونا کی غیر ملکی اقسام سےاین آئی ایچ کے حکام کو آگاہ کر دیا گیا ، این آئی ایچ غیرملکی کورونا کیسز سے متعلق پروٹوکولز پر عمل کر رہا ہے۔

یاد رہے سربراہ این سی او سی اسد عمر نے ملک میں کرونا کی چوتھی لہر کے بارے میں خبردار کرتے ہوئے کہا تھا کہ جولائی میں کرونا کی چوتھی لہر نمودار ہوسکتی ہے۔

Comments

یہ بھی پڑھیں