The news is by your side.

Advertisement

امریکا میں پھنسے پاکستان سکھ کونسل کے پیٹرن اِن چیف کی حکومت سے مدد کی اپیل

اسلام آباد: پاکستان سکھ کونسل کے پیٹرن ان چیف رمیش سنگھ نے پاکستانی حکومت سے مدد کی اپیل کر دی ہے۔

اے آر وائی نیوز کے مطابق پاکستان سکھ کونسل کے پیٹرن ان چیف نے ایک ویڈیو میں پیغام دیتے ہوئے کہا ہے کہ مجھ سمیت کئی پاکستانی اس وقت امریکا میں پھنسے ہوئے ہیں جنھیں مدد کی ضرورت ہے۔

رمیش سنگھ کا کہنا تھا کہ کرونا وائرس کی عالمگیر وبا کے باعث نظام زندگی مفلوج ہے، امریکا میں پھنسے ہونے کی وجہ سے پاکستان میں ہم سب کی فیملیز بہت پریشان ہیں، وزیر اعظم عمران خان، وزیر خارجہ شاہ محمود اور اوورسیز کے وزیر زلفی بخاری سے اپیل ہے کہ امریکا میں پھنسے پاکستانیوں کی جلد واپسی کے لیے اقدامات کیے جائیں۔

جرمنی، آسٹریلیا، کوریا سے پاکستانیوں کی واپسی کے لیے خصوصی پروازیں

انھوں نے کہا کہ وزیر اعظم امریکا سے پاکستانیوں کی واپسی کے لیے خصوصی فلائٹ چلانے کا اعلان کریں، وزیر اعظم کا دوسرے ممالک سے پاکستانیوں کو لانے کا اقدام قابل تحسین ہے۔ پیٹرن ان چیف کا یہ بھی کہنا تھا کہ امریکا میں موجود پاکستانی سفارت خانہ اور پاکستانی سفیر ان سے رابطے میں ہیں، امید ہے وزیر اعظم ہماری مدد کریں گے۔

خیال رہے کہ متعدد ممالک میں اس وقت پاکستانی شہری لاک ڈاؤن کے باعث پھنسے ہوئے ہیں، جن کی وطن واپسی کا سلسلہ جاری ہے، اس سلسلے میں پی آئی اے کی خصوصی فلائٹس کا آپریشن جاری ہے، آج بھی دبئی میں پھنسے 200 سے زائد پاکستانیوں کر لے کر ایک فلائٹ آج رات پشاور پہنچے گی، دبئی سے پشاور پہنچنے والے مسافروں کی مکمل طبی جانچ کی جائے گی، اور انھیں قرنطینہ بھیجا جائے گا۔

Comments

یہ بھی پڑھیں