The news is by your side.

Advertisement

عراق میں پھنسے پاکستانی وطن پہنچ گئے، ایک مسافر پمز منتقل

بغداد: عراق میں کرونا وبا کی وجہ سے پھنسے 136 پاکستانیوں کو پی آئی اے کی خصوصی پرواز سے وطن پہنچا دیا گیا۔

تفصیلات کے مطابق عراق میں پھنسے ایک سو چھتیس پاکستانیوں کو لے کر خصوصی طیارہ پاکستان پہنچ گیا، پرواز پی کے 9814 سے مسافر اسلام آباد ایئرپورٹ پہنچے،ایئرپورٹ ذرایع کا کہنا ہے کہ ڈاکٹروں کی ٹیم نے مسافروں کا طبی معائنہ اور اسکریننگ کی، ایک مسافر کو درجہ حرارت زیادہ ہونے پر پمز اسپتال منتقل کر دیا گیا، 135 مسافروں اور 11 کریو ممبر کو ہوٹلوں کے قرنطینہ منتقل کر دیا گیا۔

مسافروں اور پی آئی اے کریو کے خون کے نمونے لیے جائیں گے، کرنا وائرس ٹیسٹ نیگیٹو آنے پر مسافروں کو گھر جانے کی اجازت ہوگی۔ قبل ازیں، عراق میں پاکستانی سفیر ساجد بلال اور دیگر عملے نے بغداد ایئر پورٹ سے مسافروں کو رخصت کیا۔ وطن کے لیے روانہ ہونے والے مسافروں میں معذور افراد سمیت خواتین، بوڑھے اور بچے بھی شامل ہیں۔ بغداد کا ہوائی اڈا اس موقع پر پاکستان زندہ باد کے نعروں سےگونج اٹھا، مسافروں نے تہ دل سے پاکستان کی سلامتی اور بقا کے لیے دعا کی۔

پاکستانی سفیر ساجد بلال نے جہاز کے عملے سے بھی ملاقات کی اور کرونا وائرس کی وبا کے دوران ان کی خدمات کو سراہا۔

خیال رہے کہ گزشتہ روز پالپا پائلٹس کے احتجاج کے باعث پاکستانیوں کی وطن واپسی کی صورت حال خاصی گھمبیر ہو گئی تھی، تاہم پاک فضائیہ کے سربراہ ایئر چیف مارشل مجاہد انور خان نے بحران سے نکالنے کے لیے پی آئی اے کو خصوصی طیارہ فراہم کیا۔

پی آئی اے، پالپا کےمذاکرات کامیاب، قومی ایئر لائن کا آپریشن بحال

ادھر پی آئی اے نے کراچی سے خصوصی چارٹر پرواز یں آپریٹ کر نے کی تیاریاں شروع کر دی ہیں، اس ضمن میں پی آئی اے نے کراچی سے لندن، مسقط اور دبئی کی پروازیں شیڈول کرلی ہیں، 7 تا 13 اپریل کا کراچی سے پی آئی اے کی پروازوں کا شیڈول تیار کیا گیا ہے، 8 اپریل کو ایک پرواز لندن سے پی کے 9788 پہنچے گی، 12 اپریل کو کراچی لندن اور مسقط کی 3 پروازیں شیڈول کی گئیں، ذرایع کے مطابق 13 اپریل کو کراچی سے لندن دبئی کی پروازیں بھی شیڈول کردی گئی ہیں۔

Comments

یہ بھی پڑھیں