site
stats
سائنس اور ٹیکنالوجی

امریکا میں اڑن طشتری کی واضح تصاویر

اڑن طشتری کی زمین پر آمد کی کہانیاں کوئی غیر معمولی بات نہیں اور بہت سے لوگ انہیں دیکھنے کا دعویٰ کر چکے ہیں، تاہم حال ہی میں ایک امریکی فوٹو گرافر نے آسمان پر کچھ غیر معمولی روشنیوں کا بہت واضح طور پر مشاہدہ کیا جس کے بعد امکان ظاہر کیا جارہا ہے کہ وہ روشنیاں ممکنہ طور پر کسی اڑن طشتری کی تھیں۔

امریکی صحرا ایریزونا میں کھینچی جانے والی ان تصاویر میں بہت واضح طور پر آسمان پر کچھ روشنیاں دیکھی جاسکتی ہیں۔

ان تصاویر کو کھینچنے والے موریشیو موریلز نامی اس فوٹو گرافر کا کہنا ہے کہ صحرا سے واپسی پر اسے متعدد بار یہ روشنیاں دکھائی دیں۔

ابتدا میں اسے لگا کہ یہ روشنیاں دراصل زمین کے قریب سے گزرنے والے شہاب ثاقب ہیں جو وہاں عام طور پر نظر آتے ہیں، تاہم تھوڑی دیر بعد اسے احساس ہوا کہ یہ روشنیاں کچھ غیر معمولی ہیں۔

اس کے بعد اس نے فوری طور پر اپنا کیمرا نکالا اور ان روشنیوں کی تصاویر اور ویڈیوز بنائیں۔

بعد ازاں یہ تصاویر سوشل میڈیا پر وائرل ہوگئیں۔

فوٹو گرافر کا کہنا ہے کہ یہ روشنیاں بہت واضح تھیں اور بہت منظم انداز میں ایسے ہی حرکت کر رہی تھیں جیسے کسی جہاز کی روشنیاں حرکت کرتی دکھائی دیتی ہیں۔

اس کے مطابق یہ اس کی زندگی کا ایک انوکھا واقعہ تھا جس نے اسے تھوڑا سا خوفزدہ بھی کر دیا ہے۔

یاد رہے کہ گزشتہ برس ترکی میں بھی ایسی ہی کچھ غیر معمولی روشنیاں دیکھی گئیں جنہیں اڑن طشتری سے تشبیہہ دی گئی، اور افواہ پھیل گئی کہ خلائی مخلوق نے ترکی پر حملہ کردیا ہے۔


اگر آپ کو یہ خبر پسند نہیں آئی تو برائے مہربانی نیچے کمنٹس میں اپنی رائے کا اظہار کریں اور اگر آپ کو یہ مضمون پسند آیا ہے تو اسے اپنی فیس بک وال پر شیئر کریں۔

Print Friendly, PDF & Email
20

Comments

comments

اس ویب سائیٹ پر موجود تمام تحریری مواد کے جملہ حقوق@2018 اے آروائی نیوز کے نام محفوظ ہیں

To Top