site
stats
اہم ترین

سنہ 2025 تک پاکستان کو 20 بڑی معیشتوں میں شامل کریں گے: وزیر اعظم

اسلام آباد: وزیر اعظم نواز شریف کا کہنا ہے کہ ملک کی ترقی کے لیے ہمہ جہت اقدامات کر رہے ہیں۔ رواں سال ترقی کی شرح 5.5 فیصد تک لے کے گئے ہیں۔ انہوں نے سنہ 2025 تک پاکستان کو دنیا کی 20ویں بڑی معیشت بنانے کے عزم کا اظہار کیا۔

تفصیلات کے مطابق وفاقی دارالحکومت اسلام آباد میں وزیر اعظم نواز شریف نے مختلف عالمی کمپنیوں کے سربراہوں سے ملاقات اور گفت و شنید کی۔

اس موقع پر وزیر اعظم کا کہنا تھا کہ غیر ملکی سرمایہ کاری لانے کے لیے پرعزم ہیں۔ ملک میں اقتصادی حالات بہتر ہو رہے ہیں۔ ’جب ہم نے اقتدار سنبھالا تو پاکستان شدید قسم کے توانائی اور معاشی بحران کا شکار تھا‘۔

وزیر اعظم نے کہا کہ ہم نے تمام چیلنجز کو قبول کرتے ہوئے تمام مسائل کو حل کرنے کا عزم کیا اور اس کے لیے کام کیا۔ رواں سال ترقی کی شرح کو 5.5 فیصد تک لے کر گئے ہیں۔ ملک میں ترقی کے لیے کثیر الجہت اصلاحات کر رہے ہیں۔

انہوں نے کہا کہ ملکی خسارہ 8.2 کم ہو کر 4.3 فیصد پر آگیا ہے، ملک میں صارفین کی قوت خرید میں اضافہ ہو رہا ہے اور پاکستان کی معیشت تیزی سے ترقی و استحکام کی جانب بڑھ رہی ہے۔

ان کا کہنا تھا کہ ہمارے اقدامات کی بدولت ملک میں افراط زر میں کمی آئی جبکہ صنعتی شعبہ کی کارکردگی میں بھی نمایاں بہتری دیکھنے میں آئی۔

وزیر اعظم نواز شریف نے اپنے خطاب میں سنہ 2025 تک پاکستان کو دنیا کی پہلی 20 بڑی معیشتوں میں شامل کرنے کے عزم کا اظہار کیا۔

انہوں نے عالمی کمپنیوں کے چیف ایگزیکٹوز سے خطاب کرتے ہوئے کہا کہ آپ کا دورہ پاکستان سرمایہ کاری، تجارت کے نئے مواقع فراہم کرے گا۔ انہوں نے بتایا کہ غیر ملکی سرمایہ کاروں کو سازگار ماحول اور مراعات دے رہے ہیں، جبکہ غیر ملکی سرمایہ کاری کے لیے خصوصی صنعتی زونز بھی قائم کیے جارہے ہیں۔

انہوں نے بتایا کہ پاکستان بیرونی سرمایہ کاروں کے لیے پر کشش مقام ہے اور پاکستان اسٹاک مارکیٹ کا شمار خطے کی بڑی منڈیوں میں ہوتا ہے۔

سی پیک کے حوالے سے وزیر اعظم کا کہنا تھا کہ اقتصادی راہداری کے تحت 55 ارب ڈالر سے زائد سرمایہ کاری ہو رہی ہے۔ سی پیک سے گوادر اور چین آپس میں منسلک ہوں گے جبکہ یہ راستہ وسط ایشیائی ممالک کو بھی منسلک کرے گا۔

Print Friendly, PDF & Email
20

Comments

comments

اس ویب سائیٹ پر موجود تمام تحریری مواد کے جملہ حقوق@2018 اے آروائی نیوز کے نام محفوظ ہیں

To Top