جمہوریت کےلیےحاجی عدیل کی خدمات کوہمیشہ یاد رکھاجائےگا،وزیراعظم -
The news is by your side.

Advertisement

جمہوریت کےلیےحاجی عدیل کی خدمات کوہمیشہ یاد رکھاجائےگا،وزیراعظم

اسلام آباد : وزیر اعظم پاکستان میاں محمد نواز شریف کا کہناہے جمہوریت کے استحکام کےلیے حاجی عدیل کی خدمات قابل تحسین ہیں جنہیں ہمیشہ یاد رکھا جائے گا۔

تفصیلات کےمطابق وزیراعظم نوازشریف نے عوامی نیشنل پارٹی کے مرکزی رہنمااور سینیئر نائب صدرحاجی محمد عدیل کی وفات پر اظہار افسوس کرتے ہوئے کہا کہ حاجی عدیل جمہوری اصولوں کے فروغ پر یقین رکھتے تھے۔

وزیراعظم پاکستان میاں محمد نواز شریف نےغم زدہ خاندان کے ساتھ اظہار تعزیت کرتے ہوئے مرحوم کے بلند درجات اور مغفرت کی دعا بھی کی۔

چیئرمین سینیٹ رضا ربانی نے عوامی نیشنل پارٹی کے رہنما کے انتقال پر اظہار تعزیت کرتے ہوئے کہا کہ جمہوریت کے لیے حاجی عدیل کی خدمات ناقابل فراموش ہیں۔

رضا ربانی کا کہناہے کہ انہوں نے پوری زندگی جمہوریت کے لیے جدوجہد کی اور ہمیشہ آئین وقانون کی بالا دستی کے اپنی آواز بلند کی۔

وزیراعلیٰ پنجاب شہبازشریف نے عوامی نیشنل پارٹی کے مرکزی رہنما حاجی محمد عدیل کے انتقال پر اظہار افسوس کرتے ہوئےمرحوم کی مغفرت کے لیے دعا کی۔

وزیراعلیٰ خیبرپختونخواہ پرویز خٹک نے حابی محمد عدیل کے انتقال پر افسوس کا اظہار کرتے ہوئے کہا کہ وہ ایک متحرک سیاستدان تھے۔انہوں نے کہا کہ سیاست کے میدان میں حاجی عدیل کی کمی ہمیشہ محسوس کی جائی گی۔

عوامی نیشنل پارٹی کے سربراہ اسفند یار ولی نے پارٹی کے سینیئر رہنما حاجی محمد عدیل کے انتقال پر دکھ کا اظہار کرتے ہوئے کہا کہ پارٹی باصلاحیت سیاستدان محروم ہوگئی۔

اسفند یار ولی کا کہناتھا کہ حاجی محمد عدیل پارٹی کے لیے ریڑھ کی ہڈی کی حیثیت رکھتے تھے اور ان کی کمی شدت سے محسوس کی جائے گی۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں