The news is by your side.

Advertisement

وزیراعظم کا مہاتیر محمد سے رابطہ ،کشمیر کی صورتحال پرتفصیلی گفتگو

دونوں رہنماؤں کااقوام متحدہ کی جنرل اسمبلی کےاجلاس میں ملاقات کافیصلہ

اسلام آباد : وزیراعظم عمران خان نے ملیشین ہم منصب مہاتیر محمد سے رابطہ کرکے کشمیرکی صورتحا ل پرتفصیلی گفتگو کی ، وزیراعظم نے کہا کشمیر کی  خصوصی حیثیت ختم کرناعالمی قوانین کی خلاف ورزی ہے۔

تفصیلات کے مطابق وزیراعظم عمران خان نے ملیشین ہم منصب مہاتیر محمد سے ٹیلیفونک رابطہ کیا اور مہاتر محمد سے کشمیر کی صورتحال پر تفصیلی گفتگو ہوئی، دونوں رہنماؤں نے اقوام متحدہ کی جنرل اسمبلی کے اجلاس میں ملاقات کا فیصلہ کیا ۔

وزیراعظم نے کہا کشمیرکی خصوصی حیثیت ختم کرناعالمی قوانین کی خلاف ورزی ہے ، بھارت کی غیرقانونی حرکت خطےکاامن برباد کرے گی، موجودہ حالات میں ہمسایہ ممالک کے تعلقات مزید کشیدہ ہوں گے۔

مہاتیرمحمد کا کہنا تھا کہ ملیشیاموجودہ صورتحال پرمکمل نظر رکھے ہوئے ہے اور صور تحال کے تناظر میں مکمل رابطے میں رہے گا۔

یاد رہے بھارتی پارلیمنٹ کے اجلاس میں بھارتی وزیرداخلہ نے آرٹیکل370 ختم کرنے کا بل پیش کیا ، تجویز کے تحت غیر مقامی افراد مقبوضہ کشمیر میں سرکاری نوکریاں حاصل کرسکیں گے۔

مزید پڑھیں : بھارت نےمقبوضہ کشمیرکی خصوصی حیثیت ختم کردی

بعد ازاں بھارتی صدر نے آرٹیکل 370 ختم کرنے کے بل پر دستخط کر دیے اور گورنر کاعہدہ ختم کرکے اختیارات کونسل آف منسٹرز کو دے دیئے، جس کے بعد مقبوضہ کشمیرکی خصوصی حیثیت ختم ہوگئی۔

دوسری جانب پاکستان نے مقبوضہ کشمیر سے متعلق بھارتی اعلان مسترد کرتے ہوئے کہا ہے کہ بھارت کاکوئی بھی یکطرفہ قدم کشمیر کی متنازعہ حیثیت ختم نہیں کرسکتا ، بھارتی حکومت کافیصلہ کشمیریوں اور پاکستانیوں کیلئےناقابل قبول ہے۔

دفتر خارجہ کے ترجمان کا کہنا تھا سلامتی کونسل کی قراردادوں کے مطابق یہ متنازعہ علاقہ ہے، بطور فریق پاکستان اس غیرقانونی اقدام کے خلاف ہرممکن قدم اٹھائے گا۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں