The news is by your side.

Advertisement

وزیراعظم کی 5.37 فیصد جی ڈی پی گروتھ پر حکومت کو مبارک باد

اسلام آباد : وزیراعظم عمران خان نے 5.37 فیصد جی ڈی پی گروتھ پر حکومت کو مبارک باد دیتے ہوئے کہا جی ڈی پی گروتھ کے باعث روزگار کے مواقع پیداہوئے اور فی کس آمدنی بڑھی۔

تفصیلات کے مطابق وزیراعظم عمران خان نے سماجی رابطے کی ویب سائٹ ٹوئٹر پر حکومت کو 3 سال میں 5.37 فیصد جی ڈی پی گروتھ پر مبارکباد دیتا ہوں، جی ڈی پی گروتھ کی وجہ سےروزگارکےخاطر خواہ مواقع پیدا ہوئے اور فی کس آمدنی میں اضافہ ہوا، اقتصادی اصلاحات کی کامیابی کوبین الاقوامی سطح پر تسلیم کیا گیا۔

بلومبرگ کی پیشگوئی ہے کہ پاکستان ترقی کی بلند رفتار اور روزگار کی سطح برقرار رکھے گا۔

عمران خان کا کہنا تھا کہ کورونا کے بعد پاکستان نارملسی انڈیکس میں سرفہرست 3 ممالک میں شامل ہے، دی اکانومسٹ نے ملازمتیں،انسانی جانیں بچانےکی کوشش کوتسلیم کیا۔

یاد رہے معروف جریدے دی اکانومسٹ نے عالمی معیشتوں پر رپورٹ جاری کی تھی ، جس میں بتایا گیا تھا کہ پچاس ملکوں کی نارملیسی انڈیکس میں کوویڈ کے بعد بحالی کے اعداد و شمار کے مطابق پاکستان فہرست میں مصر کے بعد دوسرے نمبر پر رہا۔

معروف جریدے دی اکانومسٹ نے اعتراف کیا تھا کہ کورونا کے دوران وزیراعظم عمران خان کے متوازن فیصلوں اور این سی او سی کے بہتر اقدامات سے صورتحال معمول پر آئی اور معیشت بحال ہوگئی۔

Comments

یہ بھی پڑھیں