The news is by your side.

Advertisement

وزیراعظم عمران خان نے جنوبی پنجاب سیکرٹریٹ کا افتتاح کردیا

 جنوبی پنجاب کے احساس محرومی ختم کرنے کے لئے وزیراعظم عمران خان نے آج ملتان میں جنوبی پنجاب سیکرٹریٹ کا سنگ بنیاد رکھ دیا، تاریخی منصوبے پر 3 ارب 54 کروڑ روپے لاگت آئے گی۔

تفصیلات کے مطابق وزیراعظم عمران خان آج ایک روزہ دورے پر ملتان پہنچے، جہاں انہوں نے ملتان کیلئے خصوصی ڈیولپمنٹ پیکیج سمیت جنوبی پنجاب کیلئےعلیحدہ سیکریٹریٹ کاافتتاح کیا،جنوبی پنجاب سیکرٹریٹ پانچ سو کنال اراضی پر مشتمل ہوگا جبکہ اس کی عمارت پانچ منزلہ ہوگی، جنوبی پنجاب سیکرٹریٹ کی عمارت متی تل میں تعمیر کی جائے گی۔

وزیراعظم نے دورہ ملتان کے دوران مدر اینڈ چائلڈ اسپتال وہاڑی روڈ کا سنگ بنیاد رکھا جبکہ لیبر کالونی فیز ون کا بھی افتتاح کیا، عمران خان نے 10واٹر فلٹریشن پلانٹس کا سنگ بنیاد، شلٹر ہوم اور ای خدمت مرکز کا بھی افتتاح کیا۔

وزیراعلیٰ پنجاب عثمان بزدار نے وزیراعظم کے دورہ ملتان کے حوالے سے بتایا کہ بہاولپور میں بھی جنوبی پنجاب سیکریٹریٹ قائم کیا جائے گا اور ملتان میں فلاح عامہ کےمنصوبوں کیلئےاربوں کا پیکیج دیاجائے گا۔

اس سے قبل عثمان بزدار کا کہنا تھا کہ پنجاب حکومت کاشتکاروں کوکسان کارڈکاآج ملتان سےاجراکررہی ہیں،کسان کارڈ سے کاشت کارو ں کو بے پناہ ریلیف ملے گا، جنوبی پنجاب میں تحریک انصاف کوعام انتخابات میں شاندارکامیابی ملی۔

انھوں نے مزید کہا کہ ماضی میں گمراہ کن اعدادوشمارسےجنوبی پنجاب کے عوام کودھوکہ دیا گیا، وزیراعظم کی قیادت میں جنوبی پنجاب کےعوام کوان کاحق واپس کررہےہیں، آج ملتان اور جنوبی پنجاب کے لئے ایک تاریخی دن ہے ، جنوبی پنجاب سیکریٹریٹ،ملتان ڈیولپمنٹ پیکیج کی خودنگرانی کروں گا۔

Comments

یہ بھی پڑھیں