The news is by your side.

Advertisement

وزیر اعظم عمران خان کا بل گیٹس سے ٹیلی فونک رابطہ

اسلام آباد: وزیر اعظم عمران خان نے بل گیٹس سے ٹیلی فونک رابطہ کیا ہے، جس میں پاکستان میں کرونا کی صورت حال اور پولیو کے خاتمے کی کوششوں پر تبادلہ خیال کیا گیا۔

تفصیلات کے مطابق وزیر اعظم پاکستان نے مائیکرو سافٹ کے بانی بل گیٹس کو فون کر کے صحت اور معیشت پر وبائی امراض کے مضر اثرات کو قابو کرنے پر بات چیت کی ہے۔

وزیر اعظم نے بل گیٹس کو وبائی مرض سے متعلق پاکستان کی پالیسی سے آگاہ کیا، اور پاکستان کی قومی مربوط کوششوں پر بھی اعتماد میں لیا، وزیر اعظم نے کرونا کی دوسری لہر کا مقابلہ کرنے کے لیے حکومتی عزم کا اظہار بھی کیا۔

وزیر اعظم نے کہا اسمارٹ لاک ڈاؤن سے لوگوں کو کرونا اور بھوک سے بچایا گیا، اس بار ایس او پیز پر عمل درآمد زیادہ مشکل ہے۔

دونوں شخصیات کے درمیان احساس پروگرام پر بھی تبادلہ خیال کیا گیا، وزیر اعظم نے گیٹس فاؤنڈیشن کی جانب سے ویکسین کی فراہمی کے لیے وکالت کی تعریف کی۔

انھوں نے کہا ملک سے پولیو کا خاتمہ حکومت کی ایک اولین ترجیح ہے، پولیو کے خاتمے کے لیے انتظامی مدد پرگیٹس فاؤنڈیشن کے شکر گزار ہیں، ملک بھر میں انسداد پولیو مہم کو تیز کیا جا رہا ہے، ہماری صحت ٹیم پولیو کے خاتمے کے لیے فاؤنڈیشن کے ساتھ تعاون جاری رکھے گی۔

بل گیٹس نے وبائی امراض کا مقابلہ کرنے کے لیے پاکستان کی کوششوں کو سراہا، اور کہا پاکستان نے اقتصادی سرگرمیوں کو بحال رکھ کر وبائی مرض کا مقابلہ کیا۔

وزیر اعظم عمران خان اور بل گیٹس نے پولیو اور وبائی امراض کا مقابلہ کرنے کے کوششوں پر اتفاق کیا۔

Comments

یہ بھی پڑھیں