The news is by your side.

Advertisement

وزیراعظم آزاد کشمیر کی برسلز میں اعلیٰ یورپی حکام سے ملاقاتیں، مسئلہ کشمیر پر گفتگو

برسلز: آزاد کشمیر کے وزیراعظم راجہ فاروق حیدر خان نے بلجیم کے دارالحکومت برسلز میں یورپی یونین کے اعلیٰ عہدیداروں سے ملاقاتیں کی اور انہیں مسئلہ کشمیر اور مقبوضہ کشمیر میں نہتے کشمیریوں پر ڈھائے جانے والے بھارتی مظالم کے بارے میں آگاہ کیا۔

تفصیلات کے مطابق راجہ فاروق حیدر نے برسلز میں اقوام متحدہ کے دفتر کا بھی دورہ کیا اور وہاں موجود اعلیٰ حکام سے ملاقات کی اور مقبوضہ کشمیر میں بھارتی فورسز کی طرف سے انسانی حقوق کی خلاف ورزیوں کے بارے میں عالمی ادارے کی حالیہ رپورٹ کا خیرمقدم کیا۔

انہوں نے کہا کہ اقوام متحدہ کی حالیہ اور گزشتہ سال کی رپورٹوں کی روشنی میں مقبوضہ کشمیرمیں جاری انسانی حقوق کی پامالیوں کی بین الاقوامی اعلیٰ سطح کی تحقیقات کرائی جانی چاہئیں اور اس مقصد کے لیے حقائق معلوم کرنے والے مشنز مقبوضہ کشمیر روانہ کئے جائیں۔

راجہ فاروق حیدر نے برسلز میں قیام کے دوران کشمیر کونسل ای یو کے سیکرٹریٹ کا بھی دورہ کیا اور کشمیرکونسل ای یو کی طرف سے مسئلہ کشمیر کو اجاگر کرنے اور مقبوضہ کشمیر میں انسانی حقوق کی خلاف ورزیوں کے بارے میں حقائق کو یورپی حکام اور عوام تک پہنچانے کے لیے جاری کوششوں کی تعریف کی۔

پاک بھارت ایٹمی جنگ کا خطرہ مسئلہ کشمیر کے حل تک رہے گا، وزیراعظم آزاد کشمیر

انھوں نے کہا کہ کشمیرکونسل ای یو کے چیئرمین علی رضا سید اور ان کی پوری ٹیم جس جانفشانی سے یورپ میں مسئلہ کشمیر کو اجاگر کررہی ہے وہ قابل تعریف ہے۔

اس موقع پر کشمیر کونسل کے چیئرمین علی رضا سید، سینئر عہدیدار ایمبسڈر انتھونی کرزنر، اندرے بارسس اور رومونا بنزر اور وزیراعظم کے پرنسپل سیکرٹری راجہ امجد خان بھی موجود تھے۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں