The news is by your side.

Advertisement

ًًًمجھ پرکرپشن کا کوئی الزام نہیں‘ کوئی کرپشن کی ہےتوپکڑاجائے‘ وزیراعظم

اسلام آباد: وزیراعظم نوازشریف کا کہناہےکہ کسی منصوبےمیں ایک پائی کی کرپشن ثابت نہیں ہوئی، اپنےدورمیں ہمیشہ شفافیت کوفروغ دیا۔

تفصیلات کےمطابق وفاقی دارالحکومت اسلام آباد میں وزیراعظم پاکستان کی زیرصدارت ن لیگ کی پارلیمانی پارٹی کے اجلاس ہوا۔اجلاس میں مسلم لیگ (ن)کےسینیٹرزاورارکان قومی اسمبلی نےشرکت کی۔

مسلم لیگ ن کےسینیٹرزاورارکان قومی اسمبلی نےپارلیمانی پارٹی کے اجلاس کےدوران وزیراعظم کی قیادت پراعتمادکااظہارکیا۔

وزیراعظم نوازشریف نےن لیگ کی پارلیمانی پارٹی کے اجلاس کےدوران کہاکہ مجھ پر کرپشن کاکوئی الزام نہیں،جے آئی ٹی میں کرپشن کا کوئی الزام نہیں لگا۔

وزیراعظم پاکستان نےکہاکہ ماضی میں حکومتیں کرپشن،سیکیورٹی رسک کےالزام پرختم کی گئیں،انہوں نےکہاکہ کوئی کرپشن کی ہےتوپکڑاجائے۔

انہوں نےکہاکہ جےآئی ٹی متنازع رپورٹ مخالفین کےبےبنیادالزامات کامجموعہ ہے،رپورٹ میں موقف اورثبوتوں کوجھٹلانےکےلیےٹھوس دستاویزنہیں ہیں۔

وزیراعظم نوازشریف نےکہاکہ ہمارےخاندان کومفروضوں،بہتانوں کی بنیادپرنشانہ بنایاگیاجبکہ موجودہ صورتحال پاکستان کی70سالہ تاریخ ہی کا ایک عکس ہے۔

انہوں نےکہاکہ رپورٹ میں ایک جملہ ایسانہیں جس سےاشارہ ملےکرپشن کا مرتکب ہوں وزیراعظم نےکہاکہ میرے اور شہبازشریف کےادوارمیں رتی بھرکرپشن کا کیس ہےتوبتاؤ۔

وزیراعظم پاکستان نےکہاکہ بتاؤتو کسی منصوبےمیں نواز شریف نےرتی بھر بدعنوانی کی ؟انہوں نےکہاکہ راستے میں مشکلات کھڑی کی گئیں،میں نظریےاورمؤقف پر جما رہا۔

انہوں نےکہاکہ نااہل قرار دے کرانتخابات سےباہرکیا گیاہمت نہیں ہاری،مشرف کی آمریت کےسامنےسرنہیں جھکایا۔

وزیراعظم نوازشریف نےکہاکہ میں نے جان ہتھیلی پر رکھ کر عدلیہ بحالی کے لیے لانگ مارچ کیا،آج جو بڑے بڑے لیڈر بنے بیٹھےہیں اس وقت چھپ گئےتھے۔

انہوں نے کہاکہ لانگ مارچ سےپہلے مجھےامریکی، برطانوی رہنماؤں کےفون آئے،عالمی رہنماؤں نےکہاآپ کی جان کوخطرہ ہے،لانگ مارچ میں نہ جائیں۔

وزیراعظم پاکستان نےکہاکہ میں جمہوریت،رول آف لا اورعدلیہ کی آزادی پریقین رکھتاہوں۔انہوں نےکہاکہ عدلیہ کی آزادی کےمشکل مشن میں ہم مخلص تھے،اللہ نےکامیابی دی۔

انہوں نےکہاکہ ہمارےخلاف ایک بلاجوازمہم کاآغازکردیاگیاہے،دھرنوں میں کچھ ہوتارہااس وقت بیان نہیں کرسکتا،اب یہ تیسراحملہ ہورہاہے،عوام ہمارےساتھ ہیں۔

وزیراعظم نےکہاکہ سیاسی بےیقینی پیدا کرنےوالےعناصرملک کونقصان پہنچارہےہیں،انہوں نےکہا کہ پاکستان کی تاریخ میں کبھی توانائی کےاتنےمنصوبےنہیں لگے۔

خیال رہےکہ اس سے قبل مسلم لیگ ن کی پارلیمانی پارٹی کےاجلاس میں وزیراعظم نوازشریف کا پرزورتالیوں اور ڈیسک بجاکراستقبال کیاگیا۔


وزیراعظم نوازشریف کا مستعفی نہ ہونےکادوٹوک اعلان


یاد رہےکہ گزشتہ روز وفاقی کابینہ کےاجلاس میں وزیراعظم میاں محمد نواز شریف کا کہنا تھا کہ جمہوریت فروس سازشی ٹولے کے کہنے پر استعفیٰ کیوں دوں۔

واضح رہےکہ وزیراعظم نوازشریف نے وفاقی کابینہ کےاجلاس کےدوران کہا تھاکہ جےآئی ٹی رپورٹ مفروضوں،الزامات اوربہتانوں کامجموعہ ہے۔


اگر آپ کو یہ خبر پسند نہیں آئی تو برائے مہربانی نیچے کمنٹس میں اپنی رائے کا اظہار کریں اور اگر آپ کو یہ مضمون پسند آیا ہے تو اسے اپنی فیس بک وال پر شیئر کریں۔

 

Print Friendly, PDF & Email

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں