The news is by your side.

Advertisement

شہزادہ ہیری کا اختلافات کا انکشاف ، شہزادہ ولیم بھی میدان میں آگئے

لندن : برطانوی شہزادہ ہیری کے انکشاف کے بعد شہزادہ ولیم نے کہا ہے کہ ہیری ذہنی بیماری کا شکار ہیں، امید ہے بھائی اور ان کی بھابھی کے مسائل جلد ٹھیک ہوجائیں گے۔

برطانوی نشریاتی ادارے کے مطابق شاہی محل کے ذرائع نے بتایا کہ برطانوی شہزادہ ہیری کے بڑی بھائی سے اختلافات کا اعتراف کے بعد شہزادہ ولیم نے غصہ کرنے کے بجائے اپنے بھائی کی ذہنی صحت پر پریشانی دکھائی اور امید ظاہر کی کہ بھائی اور ان کی بھابھی کے مسائل جلد ٹھیک ہوجائیں گے ۔

شاہی محل کے ذرائع نے اس تاثر کو مسترد کیا کہ شہزادہ ولیم اپنے چھوٹے بھائی کی باتوں پر غصے میں ہیں، رپورٹ کے مطابق اگرچہ شاہی محل کے ذرائع نے واضح طور پر یہ نہیں بتایا کہ شہزادہ ولیم اپنے چھوٹے بھائی کو ڈپریشن یا دیگر ذہنی بیماری کا شکار سمجھتے ہیں، تاہم ان کا خیال ہے کہ وہ ذہنی صحت کے مسائل سے دوچار ہیں۔

مزید پڑھیں :  برطانوی شہزادہ ہیری کا بڑے بھائی ولیم سے اختلافات کا انکشاف

یاد رہے گذشتہ ماہ شہزادہ ہیری نے بھائی سے اختلافات کا اعتراف افریقی دورے کے دوران برطانوی ٹی وی آئی ٹی وی کو دیے گئے ایک انٹرویو میں کیا تھا، جسے گزشتہ ہفتے دستاویزی فلم کے طور پر نشر کیا گیا۔

برطانوی شہزادہ ہیری نے اپنے بڑی بھائی شہزادہ ولیم سے اختلافات کا اعتراف کرتے ہوئے کہا کہ اس وقت دونوں الگ الگ راہوں پر گامزن ہیں۔

واضح رہے کہ اس سے قبل شہزادی کیٹ میڈلٹن اور میگھن مرکل کے درمیان بھی اختلافات کی خبریں سامنے آئی تھیں۔

خیال رہے کہ چند روز قبل شہزادہ ولیم اور شہزادی کیٹ مڈلٹن نے پاکستان کا پانچ روزہ دورہ کیا تھا جس میں انہوں نے وزیراعظم، صدر مملکت سے ملاقات کی تھی، چترال، لاہور کے ایس او ایس ولیج کا بھی دورہ کیا تھا۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں