پشاور، عائشہ گلا لئی کی زیر قیادت واپڈا ہاؤس کا گھیراؤ pti-protest
The news is by your side.

Advertisement

پشاور، عائشہ گلا لئی کی زیر قیادت واپڈا ہاؤس کا گھیراؤ

پشاور : پی ٹی آئی کی رکن قومی اسمبلی عائشہ گلالئی اور امین گنڈا پور کی قیادت میں کارکنان نے واپڈا ہاؤس کا گھیراؤ کیا اور حکومت مخالف نعرے لگاتے رہے۔

تفصیلات کے مطابق لوڈ شیڈنگ سے پریشان رکن قومی اسمبلی عائشہ گلالئی اور امین گنڈا پورکی قیادت میں تحریک انصاف کے کارکنان نے پیسکو کے سامنے مظاہرہ کیا اور حکومت مخالف نعرے لگائے مظاہرین نےحکومت کیخلاف نعرے لگائے۔

پی ٹی آئی کے مشتعل کارکن پہلا گیٹ توڑ کر اندر داخل ہوئے جب کہ دوسرا گیٹ کھولنے کی کوشش کرتے رہے جب کہ واپڈا ملازمین کو ان کے دفاتر میں محصور کردیا گیا۔


عائشہ گلالئی نے کارکنوں کو ہدایت دیتے ہوئے کہا کہ پیسکو افسران اور ملازمین کو چھٹی کے بعد باہر نہ جانے دیا جائے، مطالبات کی منظوری تک دھرنا جاری رکھیں گے۔


*لوڈ شیڈنگ: ایم این اے عائشہ گلالئی کا گدھا گاڑی پر احتجاج


یاد رہے کہ رکن قومی اسمبلی نے عائشہ گلالئی نے لوڈ شیڈنگ کے خاتمے کے لیے چار روز کی ڈیڈ لائن دی تھی لیکن ڈیڈ لائن مکمل ہونے کے بعد لوڈشیڈنگ میں کسی قسم کی کمی نہیں آسکی جس کے مشتعل مظاہرین نے واپڈا دفتر کا گھیراؤ کیا گیا۔

پی ٹی آئی کے احتجاج کی وجہ سے کسی ناخوشگوار واقعے سے نمٹنے کے لیے واپڈا ہاؤس کے اطراف پولیس کی بھاری نفری تعینات کردی گئی تھی۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں