The news is by your side.

Advertisement

کراچی میں رینجرز کی کارروائیاں، 5 انتہائی مطلوب ملزمان گرفتار

کراچی: شہر قائد کے مختلف علاقوں میں رینجرز نے کارروائیوں کے دوران 5 انتہائی مطلوب ملزمان کو گرفتار کر لیا۔

تفصیلات کے مطابق کراچی کے لیاقت آباد اور بھینس کالونی میں رینجرز نے انٹیلی جنس معلومات پر کارروائیاں کرتے ہوئے انتہائی مطلوب ڈکیت گروہ کے 5 ملزمان کو گرفتار کر لیا۔

ترجمان رینجرز نے بتایا کہ ملزمان اسٹریٹ کرائم،ڈکیتیوں کی متعدد وارداتوں میں ملوث ہیں،ملزمان منظم طریقے سے مختلف علاقوں میں وارداتیں کرتے، ملزمان بینک،منی چینجر سے رقم نکلوانے والے افراد کو بھی لوٹتے۔

ترجمان کا کہنا تھا کہ ملزمان کے قبضے سے وارداتوں میں استعمال ہونے والا اسلحہ، موٹرسائیکل،زیورات،نقدی،فون اورمسروقہ سامان بھی برآمد کیا گیا ہے۔انہوں نے بتایا کہ ملزمان کوقانونی کارروائی کے لیے پولیس کے حوالے کر دیاگیا۔

کراچی: رینجرز کی مختلف علاقوں میں کارروائیاں، 10ملزمان گرفتار

اس سے قبل گزشتہ ہفتے شہرقائد کے مختلف علاقوں میں رینجرز نے کارروائیاں کرتے ہوئے 10 ملزمان کو گرفتار کیا تھا، گرفتار ملزمان سنگین وارداتوں میں مطلوب تھے۔

یاد رہے کہ رواں سال 5 جون کو کراچی میں سی ٹی ڈی نے کارروائی کرتے ہوئے انتہائی مطلوب دہشت گرد جان عالم کو گرفتار کیا تھا۔

سی ٹی ڈی کے مطابق جان عالم پرانی سبزی منڈی میں انسپکٹر شفیق تنولی پر خودکش حملہ کرانے اور اے این پی سندھ کے جنرل سیکرٹری بشیر جان پر بم دھماکے میں بھی ملوث تھا۔

Comments

یہ بھی پڑھیں