The news is by your side.

Advertisement

فاسٹ فوڈز اور ریسٹورنٹس کے ایس او پیز جاری

لاہور : سیکریٹری پرائمری اینڈ سیکنڈری ہیلتھ کیئر نے پنجاب میں فاسٹ فوڈز اور ریسٹورنٹس کھولنےکے قواعد و ضوابط (ایس او پیز) جاری کردیے۔

نمائندہ اے آر وائی نیوز کے مطابق سیکرٹری پرائمری اینڈسیکنڈری ہیلتھ کیئر نے ایس او پیز کا نوٹی فکیشن جاری کردیا جس میں  فاسٹ فوڈز اور ریسٹورنٹس مالکان کو  ہدایت کی ہے کہ وہ قواعد و ضوابط کر سختی سے عمل کریں۔

محکمہ ہیلتھ کیئر کی جانب سے جاری ہونے والے نوٹی فکیشن میں ہدایت کی گئی ہے کہ فاسٹ فوڈ،ریسٹورنٹس کے ہالز میں سماجی محفلوں کی اجازت نہیں ہو گی، گنجائش کے لحاظ سےصرف50 فیصدلوگوں کو بیٹھ کر کھانا کھانے کی اجازت ہوگی۔

مزید پڑھیں: محکمہ تعلیم پنجاب نے اسکولز کھولنے سے متعلق ایس او پیز تیار کر لیے

نوٹی فکیشن میں کہا گیا ہے کہ 60سال سے زائد عمر کے لوگوں کو کو ریسٹورنٹس میں داخلے کی اجازت نہیں ہوگی اسی طرح بچوں کو بھی داخلے کی اجازت نہیں ہوگی۔

ہیلتھ کیئر نے نوٹی فکیشن میں واضح کیا ہے کہ ریسٹورنٹس میں ہر میز کے درمیان 6 فٹ کا فاصلہ لازمی برقرار رکھا جائے گا،پلے ایریاز مکمل بند رہیں گے۔

ریسٹورنٹس میں کام کرنے والے ملازمین سماجی فاصلے، ماسک اور گلوز کا لازمی استعمال کریں گے جبکہ شہریوں کو بھی ماسک کے بغیر  داخلے کی اجازت نہیں ہوگی۔

یہ بھی پڑھیں: ایک گھنٹے میں عوامی پارکس کھولنے کا فیصلہ واپس

سیکریٹری پرائمری اینڈ سیکنڈری ہیلتھ کیئر نے مالکان کو ہدایت کی ہے کہ ہر میز (ٹیبل) پر سینیٹائزر رکھنا لازمی ہوگا، بوفے ایریاز میں ویٹر کے علاوہ کسی کو کھانا لانے کی اجازت نہیں ہوگی۔

Comments

یہ بھی پڑھیں