site
stats
عالمی خبریں

چیچنیا میں فوجی بیس پر حملہ‘ 6روسی فوجی ہلاک

ماسکو: چیچنیا میں مسلح افراد کے فوجی بیس پر حملے میں 6 روسی اہلکار ہلاک جبکہ جوابی کارروائی میں 6 حملہ آور بھی مارے گئے۔

تفصیلات کےمطابق روس کےخود مختار خطےچیچنیا میں روسی نیشنل گارڈ کےبیس کو مسلح افراد نےحملے میں نشانہ بنایا گیا۔جس میں 6 روسی فوجی اہلکار ہلاک ہوئے۔

روسی نیشنل گارڈ نے اپنے بیان میں کہاکہ حملہ آوروں نے نیشنل گارڈ بیس پر حملہ کرکے اندر داخل ہونے کی کوشش کی تھی۔جسے فوجیوں کے گروپ نے دیکھتے ہی فائرنگ کردی۔


مزید پڑھیں:دمشق: داعش نے روس کا ہیلی کاپٹر مار گرایا،دو پائلٹس ہلاک


دہشت گردوں نے بیس پر دھاوا بولنے کی کوشش کی لیکن انہیں ان کے مقصد میں کامیاب ہونے سے قبل ہی فوجیوں کے گروپ نے دیکھا لیا اور ان پر فائرنگ کردی۔مسلح لڑائی کے دوران 6 فوجی اہلکارہلاک جبکہ 6 حملہ آور مارے گئے۔

روسی فوجی بیس پر حملے کی ذمہ داری دہشت گرد تنظیم داعش نے قبول کرنے کا دعویٰ کیا۔داعش کے بیان میں کہا گیا کہ حملہ آوروں نے چیچنیا میں شمال مغربی گروزنی کے نورسکایا گاؤں کے قریب روسی نیشنل گارڈ کی ملٹری بیس کو نشانہ بنایا۔

واضح رہےکہ رواں سال جنوری میں بھی چیچنیا کےایک گاؤں میں پولیس اور اسپیشل فورسز کے ساتھ مشترکہ آپریشن کےدوران بھی نیشنل گارڈ کے2اہلکار ہلاک ہوگئے تھے،جبکہ آپریشن میں 4 دہشت گردوں کوماردیاگیاتھا۔

Print Friendly, PDF & Email
20

Comments

comments

اس ویب سائیٹ پر موجود تمام تحریری مواد کے جملہ حقوق@2018 اے آروائی نیوز کے نام محفوظ ہیں

To Top