The news is by your side.

Advertisement

صبورعلی اور علی انصاری کی رسم مایوں، تصاویر اور ویڈیو وائرل

رکراچی : نئے سال کے آغاز پر شوبز فنکاروں کی شادیوں کا سلسلہ بھی عروج پر ہے، گزشتہ دنوں اریبہ حبیب کی شادی خانہ آبادی کی تقریبات ختم ہوئیں تو اب صبورعلی اور علی انصاری نے بھی تیاریوں کا آغاز کردیا۔

اس حوالے سے ذرائع کا کہنا ہے کہ پاکستانی اداکارہ صبورعلی اور اداکار علی انصاری کی شادی کی تقریبات کا باقاعدہ آغاز ہوچکا ہے۔

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Saboor Aly (@sabooraly)

ان دنوں دونوں اداکاروں کی مایوں کی ویڈیو اور تصاویر تیزی سے سوشل میڈیا پر وائرل ہورہی ہیں۔ اس سے قبل اداکار صبور اور اداکار علی کی ڈھولکی کی ویڈیو سوشل میڈیا پر وائرل ہوئی تھی۔

 

View this post on Instagram

 

A post shared by ApniISP.Com (@apniisp)

گزشتہ رات صبور علی اور علی انصاری کی مایوں کی رسم ادا کی گئی، جس میں کئی اداکاروں نے شرکت کی۔ صبور علی کی بہن سجل علی اور والد بھی مایوں کی رسم ادا کرتے نظر آئے۔

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Saboor Aly (@sabooraly)

صبورعلی نے علی انصاری کے ساتھ تصویر بھی شئیر کی اور ساتھ بسم اللہ کا کیپشن دیا۔

گزشتہ برس صبور علی اور علی انصاری کا رشتہ طے ہوا تھا جس کی خبر سن کر ان کے مداحوں نے انہیں مبارکباد دی اور نیک خواہشات کا اظہار کیا تھا۔

 

View this post on Instagram

 

A post shared by ~❤✌ (@lollywoodics_)

واضح رہے کہ اس حوالے سے 8 ماہ قبل دونوں نے اپنے انسٹاگرام اکاؤنٹ کے ذریعے پوسٹ جاری کرتے ہوئے بھی اپنے مداحوں کو آگاہ کیا تھا۔

ذرائع کے مطابق دونوں فنکاروں کی شادی 10 جنوری تک ہوجائے گی اور ان کے ولیمے کی تقریب ممکنہ طور پر15 جنوری کو ہوگی تاہم دونوں نے اس حوالے سے ابھی تک کوئی تصدیق نہیں کی ہے۔

Comments

یہ بھی پڑھیں