The news is by your side.

Advertisement

’نہ میں گرا نہ میری امیدوں کے مینار گرے‘ سرفراز پھر جذباتی ہوگئے

کراچی: قومی ٹیم کے سابق کپتان سرفراز احمد دورہ انگلینڈ میں صرف ایک میچ کھلائے جانے پر دکھ بھرے اشعار ٹویٹ کرنے لگے۔

اے آر وائی نیوز کی رپورٹ کے مطابق سابق کپتان سرفراز احمد کی جانب سے دکھ بھرے اشعار ٹویٹ کرنے کا سلسلہ جاری ہے، سرفراز نے گزشتہ سال سندھ کی کپتانی چھوڑنے اور دورہ انگلینڈ پر آخری ٹی ٹوینٹی نہ کھیلنے کی خبروں پر ایک ٹویٹ کا جواب شعر سے دیا۔

سرفراز نے سماجی رابطے کی ویب سائٹ ٹویٹر پر لکھا کہ ’نہ میرے گرا نہ میری امیدوں کے مینار گرے، پر کچھ لوگ مجھے گرانے میں کئی بار گرے۔‘

واضح رہے کہ سرفراز نے اس سے قبل بھی ایک شعر کے ذریعے تنقید کا جواب دیا تھا، شائقین اچھی طرح واقف ہیں کہ سرفراز احمد کا اشارہ کن لوگوں کی جانب ہے۔

مزید پڑھیں: کیا میں اتنا برا ہوں؟ سرفراز جذباتی ہوگئے

یاد رہے کہ اس سے قبل قومی ٹیم کے سابق کپتان سرفراز احمد پر سوشل میڈیا پربے جا تنقید کی گئی تھی جس کے بعد وہ جذبات پر قابو نہ رکھ سکے، سرفراز نے سوال کیا کہ کیا میں‌ اتنا برا ہوں؟

سرفراز احمد نے شاعرانہ انداز اپناتے ہوئے لکھا تھا کہ اتنا چبھنے لگا ہوں‌سب کو چھرا تو نہیں‌ ہوں، جانی جتنا بتاتے ہو میرے بارے میں‌ اتنا برا تو نہیں‌ ہوں.

واضح‌ رہے کہ تیسرے ٹی ٹوینٹی میچ میں‌ سرفراز احمد کو شامل کیا گیا تھا اور وکٹ کیپنگ کے دوران ان سے معین علی کا اسٹمپ مس ہوگیا تھا جس پر سوشل میڈیا صارفین ان پر تنقید کرنے لگے۔

Comments

یہ بھی پڑھیں