The news is by your side.

Advertisement

"مجھے معلوم تھا کہ سرفراز مجھے پسند کرتے ہیں”

کراچی : پاکستان کرکٹ ٹیم کے سابق کپتان سرفراز احمد نے کہا ہے کہ کرکٹ کا شوق جنون کی حد تک تھا اسکول سے واپسی پر ایک دوست کے گھر پر بیگ رکھ کر کھیلنے جاتا تھا۔

اے آر وائی ڈیجیٹل کے پروگرام گڈ مارننگ پاکستان میں کرکٹر سرفراز احمد اور ان کی اہلیہ نے شرکت کی اور اپنی زندگی کے بارے میں سننے والوں کو آگاہ کیا۔

میزبان ندا یاسر سے گفتگو کرتے ہوئے سرفراز احمد نے بتایا کہ گھر کا ماحول بہت سخت اور مذہبی تھا تاہم میری والدہ نے مجھے بہت سپورٹ کیا۔

اپنی شادی کے حوالے سے بتاتے ہوئے سرفراز احمد نے کہا کہ سیدہ خوش بخت (اہلیہ ) سے میری پہلی ملاقات سال 2010 میں ہوئی تھی، سال 2012 میں منگنی اور 2015 میں ان سے شادی ہوگئی۔

اس موقع پر سرفراز احمد کی اہلیہ سیدہ خوش بخت نے کہا کہ مجھے معلوم تھا کہ سرفراز مجھے پسند کرتے ہیں جب رشتہ ہوا تھا تو والدین نے مجھ سے پوچھے بنا ہی ہاں کردی۔

واضح رہے کہ سرفراز22 مئی1987ء میں کراچی میں پیدا ہوئے۔ انہوں نے کرکٹ کا آغاز 2006ء میں کراچی کی طرف سے فرسٹ کلاس کرکٹ کھیل کرکیا۔

ان کی بہترین کارکردگی کو دیکھتے ہوئے ان کو انڈر19 کا کپتان بنایا گیا۔ ان کے زیر کپتانی پاکستان نے2006ء میں مسلسل دوسری مرتبہ انڈر 19 کا عالمی کپ جیتا۔

پاکستان نے سرفراز احمد کی قیادت میں2017 میں چیمپئین ٹرافی جیتی اس کے علاوہ سرفراز احمد نے اپنی کپتانی میں لگا تار11 ٹی/20 سیریز جیتیں۔

Comments

یہ بھی پڑھیں